پروتکل تزریقی، یک بلاک چین برای امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و تجارت مشتقات، است. رای دادن در یک پیشنهاد برای تغییر شکل قابل توجهی توکنومیک پلتفرم و معرفی دوره جدیدی به نام Injective 3.0.

به گزارش Injective، از طریق الف پست در 19 آوریل، این پیشنهاد اکنون برای رای گیری از طریق Injective Hub باز است. برای چهار روز آینده، سهامداران و اعتباردهندگان برای شرکت آزاد هستند.

رای گیری جامعه در Injective 3.0

در طول ماه‌ها پس از راه‌اندازی در سال 2023، Injective توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرد. این تیم قصد دارد پلتفرمی را برای کاربران راه‌اندازی کند تا پروتکل‌های متمرکز بر DeFi را در محیطی کم‌هزینه، مقیاس‌پذیر و در عین حال سازگار با اتریوم راه‌اندازی کنند. اگرچه INJ، ارز بومی این پلتفرم، همچنان یکی از بهترین عملکردها است، تغییراتی که توسط Injective 3.0 ارائه شده است، احتمالاً قیمت‌ها را حتی بالاتر خواهد برد.

به گفته توسعه دهندگان، Injective 3.0 قصد دارد INJ را به یک دارایی ضد تورم تبدیل کند. بخش بزرگی از این امر کاهش ضرب توکن با کنترل نرخ ایجاد توکن خواهد بود. اگر جامعه آنچه را که در پروپوزال ارائه شده است تأیید کند، تیم پارامترهای روی زنجیره را تغییر می‌دهد تا سرعت ضرب توکن‌ها را کاهش دهد.

در همان زمان، Injective 3.0 قصد دارد تا نرخ تورم INJ را نسبت به سهام پاسخگوتر کند. تحت این مدل، تورم کاهش می یابد زیرا INJ بیشتری از طریق آن قفل می شود شرط بندی، سکه را کمیاب تر می کند.

پیشنهاد دهندگان پیش‌بینی می‌کنند که در صورت کاهش تورم INJ، شبکه قوی‌تر و ایمن‌تر خواهد بود. معمولاً، قیمت‌های رمزی دارایی‌های کمیاب بالاتر است. با این حال، باید توجه داشت که تغییرات در توکنومیک بلافاصله به قیمت گذاری مجدد مطلوب منجر نمی شود. برای افزایش قیمت ها، باید سودمندی وجود داشته باشد، که عمدتاً توسط منافع جامعه هدایت می شود.

میلیون ها INJ سوزانده شد، آیا قیمت ها به 30 دلار می رسد؟

Injective 2.0 در حال حاضر پس از فعال‌سازی آن در آگوست 2023 فعال است. تحت رژیم فعلی، یک حراج توکن رایت وجود دارد که در آن برنامه‌های غیرمتمرکز (dapps) در حال اجرا بر روی پلتفرم می‌توانند در رایت توکن شرکت کنند. طبق پروتکل تزریقی، بیش از 5.9 میلیون INJ خارج شده است.

روند نزولی قیمت تزریقی در نمودار روزانه | منبع: INJUSDT در Binance، TradingView

تاکنون، INJ تحت فشار باقی مانده است، به سمت پایین می‌لغزد و نسبت به اوج‌های مارس 2024 50 درصد کاهش یافته است. سکه در چند جلسه معاملاتی گذشته به صورت افقی حرکت کرده است. با این حال، فروش بسیار بالایی دارد و در نوار خرس 12 آوریل قرار دارد.

سطح 30 دلار یک سطح مقاومت بسیار مهم است. برعکس، اگر قیمت‌های INJ به پایین‌ترین سطح این هفته یعنی 23 دلار کاهش یابد، سکه به سمت پایین‌ترین قیمت 13 آوریل یعنی حدود 18 دلار کاهش می‌یابد.

تصویر ویژه از Canva، نمودار از TradingView

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر