ریوشی، بنیانگذار شیبا اینو، همه توییت ها و وبلاگ ها را حذف می کند

  • ریوشی بنیانگذار شیبا اینو به طور مرموزی تمام توییت ها و پست های وبلاگ را حذف می کند.
  • آخرین باری که ریوشی چیزی پست کرد 30 می 2021 بود.
  • قیمت شیبا اینو همچنان در حال کاهش است.

ریوشی یک سال پس از ناپدید شدن از SHIB به طور مرموزی تمام توییت های قبلی و وبلاگ های شیبا اینو را پاک کرد. پیوند SHIB از پلتفرم Medium برای هر چهار وبلاگ SHIB حذف شده است.

همه از ریوشی وبلاگ‌های قبلی یک سال پس از نوشتن در 30 می 2021 حذف شده‌اند. و ریوشی از زمانی که در ماه می سال گذشته توئیت را به کلی ترک کرد، پست زیادی ارسال نکرده است.

Twitter handle @RyoshiResearch به عنوان فرد یا گروهی از افراد پشت سر در نظر گرفته می شود شیبا اینو، دومین memecoin محبوب در دنیای ارزهای دیجیتال است. او ممکن است برای بازگشت آماده شود.

عکس پروفایل توییتر او به روز شده است تا تصویری از جتسون میلارپا بودایی که یک شاعر و یوگی معروف تبتی بود را در خود جای دهد. در همین حال، ریوشی تصویر هدر حساب کاربری خود را به روز کرد تا تصویری از یک ماه و ابر را به نمایش بگذارد.

در ارتباط با این، ریوشی بیوگرافی خود را از حساب توییتر خود پاک کرده است. پیش از این گفته شد: بنیانگذار SHIB و LEASH. ما این کار را برای مردم انجام می دهیم.»

علاوه بر این، ریوشی گفته است: «من مهم نیستم، و یک روز بدون اطلاع قبلی خواهم رفت. سوار SHIBA شوید و به سمت فرنز حرکت کنید.»

را قیمت SHIB علیرغم کاهش قیمت در چند ساعت گذشته، به هیچ وجه تحت تاثیر اخبار قرار نگرفته است. ممکن است در مورد کل بازار همین را بگوییم. قیمت SHIB در زمان چاپ 0.0000117 دلار است.

در حال حاضر، هیچ حساب رسمی مرتبط با memecoin هیچ اطلاعاتی منتشر نکرده است، و اگرچه جامعه با حدس و گمان‌ها در حال غوطه‌ور شدن است، هیچ بیانیه‌ای رسمی ارائه نشده است.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر