زنجیره جانبی XRP Ledger سازگار با EVM قرار است فاز دوم خود را در اوایل سال 2023 پشت سر بگذارد – که باعث می شود زنجیره بدون مجوز و مقیاس پذیری وضعیت یابد.

ریپل می خواهد قراردادهای هوشمند اتریوم را به دفتر کل XRP بیاورد


کاربران ریپل ممکن است در آینده پس از راه اندازی مرحله آزمایشی زنجیره جانبی جدید XRP Ledger ریپل، بتوانند با برنامه های غیرمتمرکز سازگار با اتریوم (DApps) تعامل داشته باشند.

راه اندازی زنجیره جانبی بود به اشتراک گذاشته شده است در توییتی توسط شرکت توسعه بلاک چین Peersyst Technologies در 17 اکتبر، اشاره کرد که زنجیره جانبی جدید با ماشین مجازی اتریوم (EVM) سازگار است.

این بدان معناست که کاربران Ripple در نهایت می‌توانند به برنامه‌های غیرمتمرکز مانند Uniswap (اگر پورت شود) و کیف پول‌های Web3 مانند Metamask و XUMM Wallet دسترسی داشته باشند.

زنجیره جانبی جدید همچنین دارای یک پل زنجیره ای متقابل است که برای انتقال XRP و سایر دارایی ها بین زنجیره جانبی پشتیبانی شده توسط EVM و XRP Ledger Devnet ساخته شده است.

به گفته مایوخا وداری، مهندس نرم‌افزار RippleX، انتشار به این معنی است که توسعه‌دهندگان دیگر مجبور نیستند بین بلاک چین‌های سازگار با XRPL یا EVM یکی را انتخاب کنند.

او گفت که توسعه دهندگان همچنین می توانند به تراکنش های سریع و کم هزینه XRPL دسترسی داشته باشند و قراردادهای هوشمند مبتنی بر Solidity را در XRPL بیاورند.

زنجیره جانبی سازگار با EVM مبتنی بر XRP به صورت سفارشی توسط پروتکل Tendermint ساخته شده است و هدف آن پردازش 1000 تراکنش در ثانیه (TPS) است.

وداری خاطرنشان کرد که فاز اول زنجیره جانبی EVM در حال حاضر برای آزمایش در XRPL Devnet در دسترس است. فاز دو شاهد انتقال زنجیره جانبی سازگار با EVM به یک زنجیره “بدون مجوز” با مقیاس پذیری وضعیت یافته است.

وداری گفت که هدف دستیابی به زمان بلوک مشابه با XRP Ledger برای فاز دوم است که به نظر می رسد در اوایل سال 2023 عرضه شود.

او افزود: “هدف نهایی فاز سوم است: زنجیره جانبی EVM بدون مجوز و پل موجود در شبکه اصلی XRPL.”

مربوط: تکامل یا مرگ: چگونه قراردادهای هوشمند توازن قدرت بخش کریپتو را تغییر می‌دهند

به نظر نمی رسید این خبر بر قیمت آن تأثیر بگذارد توکن XRP ریپل بیش از حد، که در حال حاضر 0.476 دلار قیمت دارد و 23.86 درصد برای ماه افزایش یافته است.

آخرین اعلامیه در میان تقریبا شکایت دو ساله علیه ریپل توسط کمیسیون بورس اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، که مسلماً بر پذیرش و توسعه شبکه مسکن جهانی تأثیر گذاشته است.

ریپل همچنین به حرکات خود در بخش ادامه می دهد فضای ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC). از آنجایی که برای اولین بار در مارس 2021 یک دفتر کل خصوصی CBDC را برای بانک ها راه اندازی کرد – اخیراً در سپتامبر 2022 با مرجع پولی سلطنتی بوتان شریک شد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر