ریکاردو سالیناس می‌گوید، تبدیل بیت‌کوین به عنوان پول قانونی مکزیک، یک «نبرد سخت» خواهد بود

میلیاردر و مدافع بیت کوین، ریکاردو سالیناس،

در طول کنفرانس بیت کوین 2022 در میامی، فلوریدا، کوین تلگراف با ریکاردو سالیناس، بنیانگذار و رئیس گروه Grupo Salinas، در یک مصاحبه اختصاصی نشسته صحبت کرد. به عنوان یک بیت کوین اولیه (بیت کوین) پذیرنده، از روزی که سالیناس 200 دلاری خود را آغاز کرده است، به طور دست اول بالا و پایین های بازار را تجربه کرده است و در طول راه یکی دو چیز یاد گرفته است.

سالیناس روز خود را به عنوان یک میزگرد در صحنه اصلی مرکز کنوانسیون ساحل میامی در میان میلیاردرهای همکار اورلاندو براوو، مارسلو کلور و دن تاپیرو آغاز کرد. در بحثی با عنوان «تخصیص‌کنندگان سرمایه میلیاردر بیت‌کوین»، سالیناس فاش کرد که 60 درصد از سبد سهام او در بیت‌کوین است، در حالی که 40 درصد دیگر ترکیبی از سرمایه‌گذاری‌های نفت و گاز است.

از سمت چپ، مجری گرگ فاس، مارسلو کلور، ریکاردو سالیناس، دن تاپیرو و اورلاندو براوو.

در همان روز، 7 آوریل، سناتور مکزیکی شرکت کننده در کنفرانس، ایندیرا کمپیس، اعلام کرد که او قانون پیشنهادی برای تبدیل بیت کوین به مناقصه قانونی در مکزیک. مکزیک از السالوادور، رواتان، هندوراس و مادیرا، پرتغال پیروی خواهد کرد اگر این قانون را رعایت کند. وقتی از سالیناس پرسیده شد که در مورد این موضوع چه فکر می‌کند، سالیناس گفت که برای تحقق این امر “یک نبرد دشوار” خواهد بود، زیرا کشورش “متاسفانه” ذهنیتی دارد که بیش از حد به کنترل خود بر فیات یا آنچه او “کلاهبرداری فیات” می‌خواند وابسته است. “

قدرت‌های بانک مرکزی و وزارت دارایی از بیت‌کوین متنفرند، زیرا از آزادی برخوردار است و تهدیدی مستقیم برای پول انحصاری آن‌ها است.

به عنوان بنیانگذار بانک مکزیکی، Banco Azteca، سالیناس اعتراف می کند که بخشی از یک سیستم مشکل ساز است و فاش می کند که دوست دارد بانکش به پرداخت ها، سپرده ها و وام های بیت کوین دسترسی داشته باشد. با این حال، در این بین، به عنوان مالک سوپرمارکت های زنجیره ای Elektra Group، او در حال حاضر در حال کار بر روی امکان پذیر ساختن خرده فروشان برای پذیرش پرداخت بیت کوین برای همه اقلام است.

مربوط: صاعقه با افزودن پرداخت های بیت کوین به بازرگانان Shopify ضربه می زند

او در حالی که با کوین تلگراف نشسته بود، گفت که بیت کوین‌کنندگان درصد کمی از کل جمعیت باقی می‌مانند و هنوز راه زیادی تا پذیرش جهانی وجود دارد. او همچنین به بینندگان یادآور شد که صرف نظر از سن سرمایه‌گذار، مهم‌ترین ویژگی که هر سرمایه‌گذاری می‌تواند داشته باشد، کنجکاوی و گشودگی ذهنی برای یادگیری مداوم است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس