آیا ESG FUD هرگز متوقف خواهد شد؟ در حالی که یک کمیته فرعی کنگره آماده می شود تا نگاه خوبی به استخراج اثبات کار بیندازد، “بیش از 70” سازمان ملی، بین المللی، ایالتی و محلی نامه ای به رهبری کنگره نوشت.در آن، آنها از داده های قدیمی و غیرقابل اعتماد برای رساندن نظر خود استفاده می کنند. آنها تمام تحقیقات و پیشرفت های سال 2021 را در این مورد نادیده می گیرند، زیرا این امر استدلال آنها را باطل می کند.

سوال این است که آیا کنگره نامه هشداردهنده و تحقیقات ضعیف آنها را خواهد خرید؟ ESG FUD مانند هزاران آجر در سال 2021 به استخراج PoW رسید. ممکن است بر اساس درک ضعیفی از موضوع مورد نظر باشد، اما عموم مردم قطعاً آن را خریداری کردند. و آنها اعداد جعلی را که مقامات آنها چپ و راست اختراع کرده اند در رسانه های اجتماعی نقل می کنند.

مطالب مرتبط | با وجود سرکوب، استخراج بیت کوین هنوز در چین زنده و خوب است

همچنین، کل بحث، فضیلت اصلی بیت کوین را کاملا نادیده می گیرد. سکه نارنجی چارچوب و ابزاری را برای گذار جهان به یک سیستم ضد تورم فراهم می کند. جف بوث، نویسنده «قیمت فردا»، در سیستم تورمی که در آن زندگی می کنیم، انگیزه روشنی برای مصرف وجود دارد. اگر قدرت خرید پول شما لحظه به لحظه کاهش یابد، همه به طور منطقی هر چیزی را که در چشم است خریداری، خرج و مصرف خواهند کرد. این هیولای واقعی است که سیاره با آن روبروست. و بیت کوین آن را برطرف می کند.

در هر صورت، نیک کارتر، کارشناس ESG FUD مقیم بیت کوین، مسئولیت پاسخگویی به سازمان های ESG را که اطلاعات نادرست به کنگره ارسال می کردند، بر عهده گرفت. بیایید ببینیم که هر بخش چگونه انجام شد.

سازمان های ESG نقطه مقابل خود را مطرح می کنند، نیک کارتر نقطه مقابل

سازمان‌های ESG از مقدمه در نوسان هستند:

ما، بیش از 70 سازمان اقلیمی، اقتصادی، نژادی، تجاری و محلی، امروز برای شما نامه می نویسیم تا از کنگره بخواهیم اقداماتی را برای کاهش سهم قابل توجهی از بازارهای ارزهای دیجیتال در تغییرات آب و هوایی و گازهای گلخانه ای ناشی از آن انجام دهد. گازهای گلخانه ای)، اثرات زیست محیطی، و عدالت آب و هوایی که خواهد داشت.»

و دقت آنها از همان ابتدا شروع می شود، همچنین:

در سال 2018، دانشمندانی که در Nature نوشتند، هشدار دادند که رشد بیت کوین به تنهایی می تواند انتشارات جهانی را به بالای 2 درجه سانتیگراد در کمتر از سه دهه برساند.

این اعداد مسخره هستند. آنها پیشرفتی را نسبت به تعداد کاربران شبکه “فرض” می کنند، و بیت کوین اینطور نیست. حتی اگر کل سیاره استاندارد بیت کوین را بپذیرد، شبکه همچنان هر ده دقیقه یک بلوک تولید می کند. مصرف انرژی ارتباط مستقیمی با تعداد کاربران ندارد.

نیک کارتر چه پاسخی داد؟ که این ادعا «نادرست است، بر اساس یک مقاله رد شده با مدل کاملاً اشتباه بیت کوین».

درست پس از آن، سازمان های ESG حتی اتریوم را زیر اتوبوس می اندازند:

«شاخص مصرف انرژی اتریوم Digiconomist تخمین می زند که بلاک چین اتریوم امسال 71 تراوات ساعت مصرف می کند، تقریباً مشابه مصرف انرژی در کلمبیا».

از آنجایی که نامه مربوط به استخراج PoW است، منطقی است. به نظر می رسد که جامعه اتریوم، حداقل در توییتر، این نامه را کاملا نادیده گرفته است.

نمودار قیمت BTCUSD برای 01/07/2021 - TradingView

BTC price chart for 01/07/2021 on Bitstamp | Source: BTC/USD on TradingView.com

بیت کوین به زیرساخت انرژی سبز انگیزه می دهد

سازمان‌های ESG به حملات تحقیقات ضعیف خود ادامه می‌دهند:

انتشار گازهای گلخانه ای ناشی از این مصرف گزاف و غیرضروری انرژی خیره کننده است.

اصلا غیر ضروری نیست در واقع، استخراج PoW برای یک سیستم غیرمتمرکز و بدون مجوز کاملا ضروری است. و مصرف انرژی با امنیت شبکه نسبت مستقیم دارد. به علاوه، آن را به دنیای واقعی متصل می کند. ناگفته نماند که بیت کوین در واقع انرژی سبز را تشویق و تامین مالی می کند زیر ساخت.

سپس، جمعیت ESG بیت کوین را به “تشدید” کمبود تراشه جهانی متهم می کند:

افزایش تقاضا برای این ماشین ها کمبود جهانی نیمه هادی ها را تشدید می کند. یک لایحه دو حزبی توسط سناتورهای مگی حسن و جونی ارنست خواستار ارائه گزارشی در مورد چگونگی تأثیر عملیات استخراج ارزهای دیجیتال بر زنجیره تامین نیمه هادی شده است.

نیک کارتر به راحتی با این موارد متقابل می کند: «ماینرهای بیت کوین مشتریان ردیف 1 نیستند، آنها برای فضا با Apple/Qualcomm/NVIDIA رقابت نمی کنند. کمبود به دلیل چاپ پول و شوک تقاضا است. بخش نیمه نیمه را ببینید اینجا

تگزاس نمی داند چه کار می کند، جمعیت ESG انجام می دهد

سپس، محققان ESG مفروضات وحشیانه و بدون پشتوانه ای را در مورد قدرت تگزاس مطرح می کنند:

به دنبال سرکوب ماینرهای ارزهای دیجیتال در چین، بسیاری از ماینرها به دلیل شبکه غیرقانونی آن به تگزاس نقل مکان می کنند و قدرت مورد نیاز تگزاسی ها را از بین می برند.

این به طور کامل این واقعیت را نادیده می گیرد که ایالت تگزاس تمام تلاش خود را برای جذب این ماینرها انجام داده است. و اینکه برخلاف سازمان‌های ESG که نامه بدنام را امضا کردند، شرکت‌های برق در تگزاس به طور منظم در جلسات بیت‌کوین شرکت می‌کنند. آنها تلاش می کنند تا فناوری و فرصت هایی را که برای آنها به ارمغان می آورد درک کنند. همچنین، همانطور که کارتر می‌گوید، «بیشتر استخراج در تگزاس غربی است که گلوگاه‌های انتقال به این معنی است که قیمت‌ها به طور معمول منفی می‌شوند. ظرفیت مازاد عظیم و تقاضای محدود برای برق خارج از معدن.

ایالت تگزاس می داند که چه می کند، آنها آینده بیت کوین را روشن می بینند. این سازمان‌های ESG فکر می‌کنند که بهتر می‌دانند، هرچند:

افزودن عملیات استخراج کریپتو پر انرژی بیشتر به تگزاس می‌تواند انواع خاموشی‌هایی را که ایالت قبلاً در طول سرمای شدید در ماه فوریه شاهد بود، تشدید کند – قطع‌هایی که گزارش‌ها نشان می‌دهد بیشترین ضربه را به جوامع رنگین زده وارد کرده است.»

وای، کارت مسابقه را در آنجا بازی می کنم. خیلی کم و غیر مرتبط به هر حال، کارتر در پاسخ به این ادعا که معدنچیان می‌توانند خاموشی فوریه را «تشدید» کنند، می‌گوید. ماینرها در این مدت آفلاین بودند/می‌بودند ما اینجا نشان می دهیم. آنها همچنین از طریق پاسخ فرکانس اولیه به کاهش مشکلات “شروع سیاه” کمک می کنند.

پاسخ سه بیت‌کوین‌گذار برجسته دیگر

آیا اینها پاسخ مستقیم به نامه سازمانهای ESG هستند؟ مشخص نیست، اما نویسندگان آنها را در همان بازه زمانی منتشر کردند. اولین مورد به SHA256 اشاره دارد، مجموعه ای از توابع هش ارز دیجیتال که بیت کوین استفاده می کند. هوگو نگوین، بنیان‌گذار Nunchuk، گفت: «وقتی متوجه شدید که SHA256 در کاری که انجام می‌دهد 100% کارآمد است، دیگر آن را «ضایع» نمی‌دانید. در واقع، راندمان 100% دقیقاً برعکس “ضایعات” است. هیچ چیز دیگری مانند آن وجود ندارد.»

به نوبه خود، برندون کویتم سوان بیت کوین به مفهوم بد بودن مصرف انرژی در ذات خود حمله می کند. مصرف انرژی با تولید ناخالص داخلی همبستگی مستقیم دارد. آیا می خواهید به کشورهای در حال توسعه کمک کنید؟ به آنها کمک کنید تا انرژی بیشتری را مهار کنند. جالب اینجاست که بیت کوین به عنوان یارانه بازار آزاد برای سرمایه گذاری انرژی عمل می کند.

و Dan Held از Kraken بیان می‌کند که «مصرف انرژی بیت کوین «اسراف» نیست. چرا؟ زیرا “این بسیار کارآمدتر از سیستم های مالی موجود است.” و ما در اینجا در مورد دستورات بزرگی صحبت می کنیم. نه تنها این، “هیچ کس صلاحیت اخلاقی ندارد که به شما بگوید استفاده خوب یا بد از انرژی (مثلاً تماشای کارداشیان ها) چیست.”

آیا می دانید خانواده های آمریکایی چقدر انرژی برای چراغ های کریسمس خود مصرف می کنند؟ به اندازه کل شبکه بیت کوین، همین مقدار است.

مطالب مرتبط | آیا این دلیلی است که چین استخراج بیت کوین را ممنوع کرده است؟ نظریه دمیدن ذهن کاروالیو

نامه اعتراض به چراغ های کریسمس، سازمان های ESG به کنگره کجاست؟

Featured Image by Karsten Würth on Unsplash  | Charts by TradingView



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر