قیمت بیت کوین و اتر در سال 2022 100 هزار دلار و 5 هزار دلار: هوش بلومبرگ

به گفته مایک مک گلون، تحلیلگر بلومبرگ اینتلیجنس، احتمالاً بیت کوین امسال نسبت به سهام «دست برتر» خواهد داشت.

علیرغم اینکه بازارهای ارزهای دیجیتال به پایین‌ترین حد خود در چند ماه اخیر رسیده‌اند، ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت‌کوین (بیت کوین) و اتر (ETHبه گفته یک تحلیلگر بلومبرگ، احتمالاً در سال 2022 به بالاترین حد خود خواهد رسید.

مایک مک گلون، تحلیلگر بلومبرگ اینتلیجنس در آخرین تحلیل بازار خود پیش بینی کرد که بیت کوین و اتریوم در سال جاری به ترتیب به سمت 100000 و 5000 دلار خواهند رفت. منتشر شده پنجشنبه.

مک گلون خاطرنشان کرد: «یک مسئله مهم که ما می بینیم، فدرال رزرو است، زیرا با بیشترین تورم در چهار دهه اخیر مواجه است و در صورت ادامه افزایش دارایی های ریسک، تمایل بیشتری به افزایش نرخ بهره دارد.»

مک گلون همچنین پیش بینی کرد که بیت کوین، اتر و استیبل کوین های متصل به ایالات متحده در سال 2022 تسلط خود را حفظ خواهند کرد، در حالی که برخی از برندگان برتر سال 2021 مانند بایننس کوین (Binance Coin)BNB) و سولانا (SOL) “ممکن است الگوی بازدیدکنندگان موقت در بین پنج نفر برتر پایان یابد.”

به گفته این تحلیلگر، انتظارات برای فدرال رزرو. افزایش نرخ در سال 2022 می تواند از یک “سناریوی برد-برد” برای بیت کوین در مقابل بازار سهام حمایت کند، با این که BTC احتمالا در سال جاری “دست برتر” را در برابر سهام به دست خواهد آورد.

مک‌گلون نوشت: «دارایی‌های ارز دیجیتال در میان دارایی‌های سوداگرانه و پرخطر هستند، اما اولین متولدین به سرعت در حال انتقال به سمت تبدیل شدن به دارایی ذخیره دیجیتال در جهان هستند.

آخرین تحلیل Bloomberg Intelligence از پیش‌بینی‌های قبلی مک‌گلون پیروی می‌کند. در اوایل دسامبر 2021، این تحلیلگر پیش بینی کرد که سال 2022 هم برای بیت کوین و هم برای طلا خوب است. پیش بینی آنها به 100000 و 2000 دلار می رسد، به ترتیب. او قبلا با موفقیت تایید را پیش بینی کرد از اولین صندوق قابل معامله در مبادلات بیت کوین در ایالات متحده در اکتبر 2021.

مک گلون تنها نیست که فکر می کند بیت کوین به طور بالقوه می تواند به 100000 دلار برسد. در آخرین یادداشت به سرمایه گذاران، زک پاندل، رئیس مشترک استراتژی FX و EM جهانی گلدمن ساکس، پیشنهاد کرد که بیت کوین می تواند طی پنج سال آینده، با قیمت بیت کوین، 50 درصد از سهم بازار ارزش بازار را پشت سر بگذارد. به طور بالقوه بیش از 100000 دلار افزایش می یابد با سرمایه گذاری از سهم بازار طلا.

مربوط: براک پیرس و تام لی 200 هزار دلار بیت کوین در سال 2022 انعام می دهند، علیرغم اینکه در سال 2021 امتیاز خود را از دست دادند.

در زمان نوشتن این مقاله، BTC با قیمت 41,873 دلار معامله می شود که در طول هفت روز گذشته حدود 11 درصد کاهش داشته است. داده ها از CoinGecko. همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، بیت کوین متعاقبا پس از نشست دسامبر FOMC فدرال رزرو در روز چهارشنبه شروع به کاهش کرد که نشان داد تنظیم کننده متعهد به افزایش نرخ بهره در سال 2022. بازار نیز در پاسخ به کاهش قطعی اینترنت در قزاقستان در میان اعتراضات محلی ضد دولتی.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس