• سازمان نظارت بر مصرف کننده ایالات متحده CFPB استفاده از ارز دیجیتال را برای پرداخت های بلادرنگ بررسی کرده است.
  • CFPB معتقد است که غول‌های فناوری جهانی از نفوذ خود در بازار استفاده می‌کنند تا پذیرش کریپتو را افزایش دهند.
  • در همین حال، غول‌های وال استریت با وجود زمستان کریپتو، شرط‌بندی‌های خود را در زمینه ارزهای دیجیتال دو برابر می‌کنند.

دفتر حمایت مالی از مصرف کننده (CFPB)، بالاترین مرجع مصرف کننده ایالات متحده، فاش کرد که در حال مطالعه اثرات ارز دیجیتال برای پرداخت های بلادرنگ استفاده می شود. در واقع، مدتی است که در حال بررسی ارز های دیجیتال بوده است و در حال انتشار گزارشی در سه ماهه سوم سال 2022 است.

به طور خاص، CFPB بر غول‌های فناوری جهانی متمرکز شده است که با استفاده از ارزهای دیجیتال به عنوان یک بلیط، در حال نفوذ به امور مالی سنتی هستند. به گفته کارگردان روهیت چوپرا، این پدیده می تواند راه را برای پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال هموار کند، به خصوص که اکثر تراکنش های مالی اکنون به صورت آنلاین انجام می شوند.

این اولین بار نیست که CFPB استفاده از ارز دیجیتال را برای پرداخت های دیجیتال مورد بررسی قرار می دهد. در نوامبر سال 2021، سازمان نظارت بر مصرف کنندگان ایالات متحده، مردم را در این مورد درگیر کرد استیبل کوین ها و استفاده از نفوذ شرکت‌های فناوری بزرگ برای گسترش پذیرش شبکه‌های پرداخت مبتنی بر بلاک چین.

همراه با یافته‌های خود در مورد استفاده از ارز دیجیتال برای پرداخت‌های بلادرنگ، پیشنهادی را نیز برای تقویت رقابت مالی مصرف‌کننده در سال 2023 ارائه خواهد کرد. در همین حال، شروع به ارائه نظر عمومی را جستجو کنید در مورد راه‌هایی برای ارتقای خدمات مشتریان در موسسات بانکی برجسته.

می توان مشاهده کرد که بانک های وال استریت، جی پی مورگان چیس، گلدمن ساکس و مورگان استنلی علیرغم ادامه زمستان کریپتو، تیم های ارزهای دیجیتال خود را ارتقا داده اند. علاوه بر این، رقبای دیگری مانند Wells Fargo، Citigroup، BNY Mellon و Barclays اکنون در استخدام کریپتو هستند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر