سانتو بلاک چین 50 دستگاه خودپرداز بیت کوین را به پاناما تحویل می دهد

برنامه های سانتو بلاک چین در آمریکای لاتین شامل 300 دستگاه خودپرداز بیت کوین، یک کیف پول لایه 2 و یک کارت نقدی بیت کوین است.

پاناما تمام تلاش خود را می کند تا از این روند عقب بماند بیت کوین سازی السالوادور با نصب 50 بیت کوین (بیت کوین) دستگاه های خودپرداز در سال 2022. به لطف سانتو بلاک چین، 50 دستگاه از 300 دستگاه خودپرداز برنامه ریزی شده در اوایل سال 2022 ارسال به آمریکای لاتین را آغاز خواهند کرد.

یک شرکت بلاک چین و ارز دیجیتال یکپارچه عمودی با دفاتری در سایگون، ویتنام و شهر پاناما، سانتو بلاک چین، در سال آینده به عنوان بخشی از طرح 300 دستگاه خودپرداز بیت کوین، در مجموع 1 میلیون دلار در آمریکای لاتین سرمایه گذاری خواهد کرد.

بلاک چین سانتو اعلام کرد پاناما اولین کشوری است که از دستگاه های خودپرداز بیت کوین تازه خریداری شده خود سود می برد، در حالی که کلمبیا و کاستاریکا در رادار بعدی این کشور هستند.

پاناما تبدیل به یک حوزه قضایی فزاینده دوستدار ارز دیجیتال شده است. در ماه سپتامبر، یک لایحه جدید برای بیت کوین را به عنوان یک روش پرداخت جایگزین بشناسید، احتمالاً آزادی های بیشتری را در پاناما هنگام استفاده از ارز دیجیتال فراهم می کند.

فرانک ایگلسیاس، مدیر عامل بلاک چین سانتو، که نامش را «کریپتو همینگوی» می‌نامد. خدمت به عنوان مشاور ارزهای دیجیتال آلخاندرو کاستیلرو، نماینده پانامایی، که بر مقررات مربوط به قوانین جدید نظارت دارد. از معامله 300 دستگاه خودپرداز، ایگلسیاس گفت:

سانتو در حال سفر است تا موج جدیدی از بانکداری، سرمایه‌گذاری و تجارت ارز دیجیتال را برای بیش از 400،000،000 نفر در آمریکای لاتین که فاقد بانک یا غیربانک هستند، بیاورد، از جمله 10 تا 15 درصد از اسپانیایی‌ها در ایالات متحده که غیرقابل بانک هستند. “

به عنوان بخشی از این طرح، آمریکایی‌های لاتین که از دستگاه‌های خودپرداز استفاده می‌کنند، می‌توانند مقادیر ناچیزی بیت کوین را با پول نقد خریداری کنند. مدل کسب‌وکار سانتو دستگاه‌های خودپرداز را به کیف پول BTC لایه ۲ که توسط این شرکت ساخته شده و در نهایت یک کارت نقدی سانتو را که در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۲ عرضه شد، مرتبط می‌کند.

در پایان سال شرکت پادکستایگلسیاس گفت که پاناما اولین کشور آمریکای لاتین است زیرا دروازه ورود به قاره آمریکا از نظر تجاری و لجستیکی، مالی و ثبات اقتصادی است. در نهایت، پاناما “سنگ پله” برای پذیرش گسترده تر BTC آمریکای لاتین است.

مربوط: خالق Cardano می گوید کشورهای بیشتری برای دنبال کردن حرکت بیت کوین السالوادور

این خبر برای قاره ای که در زیرساخت فیزیکی بیت کوین عقب مانده است خوش آمدید. در واقع، LATAM کارهایی برای همگام شدن با آنها دارد 5000 دستگاه خودپرداز بیت کوین آمریکای شمالی. برای پیچیده تر شدن موضوع، در اکتبر سال جاری، خرده فروشی خرده فروشی والمارت 200 دستگاه خودپرداز بیت کوین را آزمایش کرد به عنوان بخشی از طرحی برای نصب 8000 دستگاه در سراسر کشور.

مطابق با CoinATMRadar فیگور، یک سایت ردیابی ATM بیت کوین، آمریکای شمالی میزبان 94.8 درصد از دستگاه های خودپرداز BTC در سراسر جهان است. LatAm فقط 0.2٪ را نگه می دارد. جای تعجب نیست، السالوادور رهبری منطقه را بر عهده دارد با 205 محل خودپرداز.

با برنامه سانتو برای معرفی 50 دستگاه خودپرداز جدید در سال 2022، پاناما 73 مکان فیزیکی BTC را ارائه می دهد و آنها را درست پایین تر از انگلستان در جهان قرار می دهد. رتبه بندی.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس