بیت کوین در سال 2021 45 بار “مرگ” شد زیرا رسانه ها همچنان مشتاق انتشار آگهی ترحیم بیت کوین هستند.

از سال 2010 تاکنون 438 مرگ و میر بیت کوین شمارش شده است و سال 2017 هنوز برای بیشترین “مرگ” ها باقی مانده است.

به عنوان بیت کوین (بیت کوین) داشت جدید می زد اوج های تاریخی بالای 68000 دلار امسال، مخالفان ارزهای دیجیتال جهانی به طور فزاینده ای بیت کوین را به دلیل نوسانات شدید و خطرات بالقوه آن مورد انتقاد قرار دادند.

مطابق با درگذشت بیت کوین داده‌های پورتال آموزشی بیت‌کوین 99Bitcoins، ارز دیجیتال اصلی 45 بار در سال 2021 «مرده» اعلام شد. حداقل سه برابر بیشتر از سال 2020.

علیرغم افزایش تعداد منتقدان بیت کوین در سال 2021، میزان مرگ و میر در این سال هنوز به طور قابل توجهی کمتر از سال 2017 است، سالی که ثبت شد. بیت کوین ابتدا به نزدیک به 20000 دلار رسید. در آن سال، بیت کوین 124 بار “مرده” شد.

در سال 2010، 99 بیت کوین آغاز شد درگذشت بیت کوین فهرست شامل اظهارات انگلیسی زبان از جمله محتوایی در مورد این واقعیت است که بیت کوین «بی ارزش است یا خواهد بود». برای واجد شرایط بودن یک آگهی ترحیم، محتوا باید توسط شخصی با “فالوور قابل توجه یا سایتی با ترافیک قابل توجه” تولید شود.

T تا کنون 438 آگهی درگذشت با یکی از آخرین آگهی های ترحیم شمارش کرده است تولید شده توسط رابرت مک کاولی، عضو دانشیار دانشکده تاریخ در دانشگاه آکسفورد. در یک پست مهمان در 22 دسامبر برای فایننشال تایمز، مک کاولی استدلال کرد که بیت کوین «بدتر از یک طرح پونزی به سبک مدوف» است، با این استدلال که دارندگان بیت کوین «هیچ کس را برای بازیابی» مبالغی که «به استخراج کنندگان پول پرداخت کرده اند» نخواهند داشت. بیت کوین آنها.”

اسوار پراساد، استاد ارشد سیاست تجارت بین‌الملل در دانشگاه کرنل، قبلا پیش بینی کرد به دلیل افزایش روزافزون «وعده تأمین مالی غیرمتمرکز»، «بیت‌کوین خود ممکن است چندان دوام نیاورد».

در حالی که مخالفان بیت کوین روی آینده تاریک بیت کوین شرط بندی کنیدبرخی از تحلیلگران مانند مایک مک گلون، استراتژیست کالای بلومبرگ معتقدند که بیت کوین ممکن است در سال آینده به 100000 دلار برسد.

مربوط: جامعه کریپتو به فریاد چارلی مانگر دوباره بر سر بیت کوین پاسخ می دهد

همانطور که قبلاً گزارش شده است، جامعه کریپتو بوده است به شدت پیش بینی می کنیم که بیت کوین به 100000 دلار برسد تا پایان سال 2021. پس از شکست پیش‌بینی‌های 100000 دلاری، برخی از مدیران مانند جسی پاول، مدیرعامل کراکن، همچنان نسبت به قیمت بیت‌کوین در بلندمدت خوش‌بین هستند، اما همچنین انتظار یک زمستان ارز دیجیتال بالقوه را داشته باشید در کوتاه مدت

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت 47597 دلار معامله می شود که در 365 روز گذشته حدود 70 درصد رشد داشته است. داده ها از CoinGecko.

نمودار قیمت 365 روزه بیت کوین. منبع: CoinGecko

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس