• سرمایه گذاران از این افت سود می برند و آلت کوین ها را احتکار می کنند.
  • OGN و COMP وارد 10 توکن برتر خرید WhaleStats در 24 ساعت گذشته شدند.
  • WETH در حال حاضر در جایگاه اول لیست قرار دارد و SHIB در جایگاه دهم عقب مانده است.

مشاهده می شود که سرمایه گذاران از این مزیت استفاده می کنند کاهش قیمت ها در بازار قرمز، خرید دیپ و HODL کردن آلتکوین های بیشتر.

WhaleStats، پورتالی که 5000 کیف پول برتر ETH را تجزیه و تحلیل و ردیابی می کند، گزارش داد که پنج کیف پول آلت کوین ها وارد 10 توکن برتر خریداری شده ردیاب از 500 توکن شد ETH نهنگ ها در 24 ساعت گذشته

در چند ساعت اول روز آخر، SPELL ابتدا به لیست راه پیدا کرد و پس از آن TOKE، OGN، COMP و SAND قرار گرفتند. با این حال، SPELL، TOKE، و SAND موقعیت خود را برای مدت طولانی حفظ نکردند، و در زمان نوشتن از لیست خارج شدند.

OGN که در حدود ساعت 2:00 بامداد (UTC +4:00) وارد لیست شد، میانگین مقدار خرید 3866 دلار و میانگین مقدار توکن بیش از 150 هزار دلار دارد. در همین حال، COMP به ترتیب 14447 دلار و 9 دلار به عنوان میانگین مقدار خرید و میانگین مقدار توکن خود دارد.

بر اساس داده های از CoinMarketCap، OGN با حجم معاملات 24 ساعته بیش از 395 میلیون دلار به ارزش 0.582790 دلار است. جالب اینجاست که این توکن در روز گذشته با رشد جزئی 8.17 درصدی روبرو شده است. این توکن در حال حاضر نهمین لیست 10 توکن خریداری شده برتر WhaleStats است.

از سوی دیگر، COMP که در جایگاه ششم قرار دارد، با حجم معاملات 24 ساعته بیش از 107 میلیون دلار، 135.39 دلار قیمت دارد. برخلاف OGN، COMP همچنان شاهد روند نزولی تقریباً 8 درصدی در 24 ساعت گذشته است.

از زمان به‌روزرسانی‌های 16 آوریل، استیبل کوین‌های USDC و USDT، ETH، BUSD و APE همچنان پست‌های خود را در 10 توکن خریداری‌شده برتر WhaleStats حفظ کرده‌اند. لیست فعلی همچنین شامل Wrapped Ether (WETH) با میانگین مقدار خرید بیش از 200 هزار دلار در رتبه اول و SHIB با میانگین قیمت خرید بیش از 3000 دلار در رتبه دهم است.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر