اتریوم (ETH) به عنوان یک زنگ خطر برای افت و خیزهای صنعت است. در زمان انتشار، اتریوم با قیمت 3174 دلار معامله می شد و قیمت آن در تلاش بود تا به مرز 3000 دلار برسد. با این حال، در زیر سطح این آب های به ظاهر پایدار، تعامل پیچیده ای از نیروهای بازار و احساسات سرمایه گذاران نهفته است.

Source: CoinMarketCap

مسیر چالش برانگیز اتر

از هفته گذشته، بازه‌های زمانی پایین‌تر شاهد نقض مکرر آستانه روانی 3000 دلار بوده‌اند و شور و شوق پیرامون پادشاه آلت‌کوین به‌طور قابل توجهی کاهش یافته است.

این فشار نزولی بیشتر توسط موارد قابل توجه تأکید می شود کاهش در علاقه باز (OI) پشت قراردادهای آتی ETH، که تنها در ماه آوریل از 10 میلیارد دلار به 7 میلیارد دلار کاهش یافت.

چنین کاهشی نشان‌دهنده یک کالیبراسیون مجدد در بازار آتی است که به طور بالقوه نشان‌دهنده یک دوره کاهش برای فعالیت معاملاتی سفته‌بازی است.

Source: کریپتوQuant

پیمایش در آب های متلاطم

با این حال، در میان عدم قطعیت، بارقه‌ای از امید برای گاوهای ETH وجود دارد. سوابق تاریخی، مانند اصلاحات اواسط فوریه 2021، بینشی در مورد انعطاف پذیری قیمت اتریوم ارائه می دهد.

پس از کاهش مشابه از 1900 دلار به 1400 دلار، اتریوم تغییر شکل V را تجربه کرد که نشان دهنده تمایل بازار به بازیابی سریع است. این زمینه تاریخی به عنوان یک چراغ راهنما برای سرمایه‌گذارانی است که در آب‌های متلاطم نوسانات ارزهای دیجیتال حرکت می‌کنند.

Total crypto market cap currently at $2.3 trillion. Chart: TradingView

در جبهه احساسات اجتماعی، مسیر اتریوم داستانی از دو نیمه بوده است. در حالی که احساسات در ماه فوریه و برای مدت کوتاهی در اواسط مارس به شدت مثبت بود، با ورود قیمت‌ها به مرحله اصلاح، احساسات منفی غالب شد. عواملی مانند هزینه های بالای گاز در شبکه اتریوم احتمالاً به این تغییر کمک کرده است و تأثیر ملاحظات عملی را بر احساسات بازار برجسته می کند.

اتریوم: معیارهای اساسی

بررسی معیارهای اساسی اتریوم بینش های بیشتری را در مورد وضعیت فعلی آن ارائه می دهد. رشد شبکه در ماه های اخیر کند شده است که نشان دهنده کاهش احتمالی تقاضا است. با این حال، نگاهی دقیق‌تر نشان می‌دهد که یک پوشش نقره‌ای نشان می‌دهد: میانگین سنی ۹۰ روزه سکه از اواخر ماه مارس به‌طور پیوسته بالاتر رفته است، که نشان‌دهنده انباشت ETH در سراسر شبکه است.

Ether price action in the last 24 hours. Source: CoinMarketCap

همانطور که اتریوم به حرکت در این آب های متلاطم ادامه می دهد، همه نگاه ها به سطوح مقاومت مهم است. شکستن از مرز 3300 دلاری می تواند اعتماد به نفس را در میان معامله گران و سرمایه گذاران ایجاد کند و به طور بالقوه موج جدیدی از حرکت صعودی را نوید دهد. با این حال، به ویژه با توجه به پویایی گسترده تر بازار و فشار فروش بر بیت کوین، همتای همیشگی اتریوم، ابهامات بزرگ به نظر می رسد.

در حالی که چالش ها فراوان است و عدم قطعیت ها همچنان ادامه دارد، عملکرد تاریخی و نقاط قوت بنیادی اتریوم امید به آینده ای روشن تر را ارائه می دهد. از آنجایی که سرمایه گذاران برای بادهای مخالف و فرصت های بالقوه آماده می شوند، اتریوم آماده است تا طوفان را پشت سر بگذارد و در طرف دیگر قوی تر ظاهر شود.

تصویر برجسته از Pexels، نمودار از TradingView

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر