دومین توکن ارز دیجیتال بزرگ توسط بازار، اتریوم (ETH)، به نظر می رسد پس از خریدهای اخیر که مشکوک به انجام آن هستند، بازار را بهبود بخشد بنیانگذار ترون، جاستین سان. ولگردی و ولگردی انباشت سان دوباره بر صعودی اخیر نهنگ‌های کریپتو به‌رغم نوسان قیمت‌ها در اتریوم تاکید می‌کند.

گفته می‌شود سان ۴۰۵ میلیون دلار ارزش اتریوم می‌خرد

در یک X (توئیتر سابق) پستپلتفرم تحلیلی روی زنجیره Lookonchain توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به یک کیف پول مرموز جلب کرد که گمان می رفت متعلق به جاستین سان باشد. گفته می شود این کیف پول 127,388 ETH (405.19 میلیون دلار) از Binance و خریداری کرده است. صرافی های غیرمتمرکز (DEX) از 8 آوریل با قیمت متوسط ​​3127 دلار.

Source: Etherscan

در همین حال، Lookonchain سعی کرد نظریه خود را مبنی بر اینکه این کیف پول احتمالا متعلق به جاستین سان است را بیشتر اثبات کند. این پلتفرم به یک توییت قبلی اشاره کرد که در آن ذکر شده است کیف پول جاستین سان مشکوک خریدم 168,369 ETH در 2,894 دلار از بایننس و یک DEX بین 12 و 24 فوریه. اشاره کرد که “رفتار تراکنش” هر دو کیف پول مشابه بود، که نشان می دهد هر دو احتمالاً متعلق به جاستین سان هستند.

اگر واقعاً هر دو کیف پول متعلق به جاستین سان هستند، به این معنی است بنیانگذار ترون از 12 فوریه تا کنون 295757 ETH (891 میلیون دلار) با قیمت متوسط ​​3014 دلار جمع آوری کرده است. مانند هر فعالیت نهنگتراکنش‌های ادعایی سان توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است، و بسیاری تعجب می‌کنند که چرا او اینقدر در معرض دومین توکن بزرگ ارز دیجیتال قرار می‌گیرد.

نهنگ های اتریوم صعودی هستند

اقدامات سان احساسات صعودی را برجسته کرد نهنگ های اتریوم علیرغم اقدام اخیر قیمت غیر قابل توجه آن، نسبت به توکن کریپتو اقدام کرده اند. بیت کوینیست اخیرا گزارش شده است درباره نهنگ اتریوم که با وجود از دست دادن 4.5 میلیون دلار، باز شد موقعیت طولانی دیگر در دومین ارز دیجیتال بزرگ.

این نهنگ همچنین 17.3 میلیون USDT وام گرفت تا بتواند قرار گرفتن در معرض ارز دیجیتالهای دیجیتال را افزایش دهد. در اخیر پست X، Lookonchain دوباره چگونگی را برجسته کرد نهنگ های اتریوم همچنان در حال حرکت های صعودی در بازار هستند. داده های زنجیره ای یک کیف پول جدید (0x9EB0) را نشان می دهد که عقب نشینی کرد 7182 ETH (23.06 میلیون دلار) از بایننس، که نشان دهنده نگهداری طولانی مدت توسط این نهنگ است.

کیف پول دیگری (0x1958) عقب نشینی کرد 5181 ETH (16.28 میلیون دلار) از Binance و دارایی ETH خود را با گذاشتن آن در Bedrock و پندل در حالی که پیش بینی افزایش قیمت بیشتر در توکن کریپتو است.

چنین احساسات صعودی نسبت به اتریوم می‌تواند برای قیمت اتریوم خوب باشد، زیرا نهنگ‌ها تاثیر قابل‌توجهی بر کشف قیمت توکن دارند. همچنین در این دوره که اتریوم در حال تجربه است، می تواند بسیار مهم باشد کاهش رشد شبکه، به این معنی که سرعت ورود کاربران جدید به اکوسیستم کاهش یافته است.

در زمان نگارش این مقاله، اتریوم در حدود 3170 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 1 درصد کاهش داشته است. داده ها از CoinMarketCap.

نمودار قیمت اتریوم از Tradingview.com (جاستین سان ترون)

ETH price moves toward $3,200 | Source: ETHUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از Bitcoin News، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر