سناتور ایالتی همچنین لایحه مشابهی را ارائه کرد که هدف آن تبدیل بیت کوین به صورت قانونی در سال 2022 است، اما هیچ موفقیتی پیدا نکرد.

سناتور ایالتی لایحه ای را برای تبدیل بیت کوین به ارز قانونی در آریزونا مطرح می کند


وندی راجرز، یک سناتور ایالتی در آریزونا، ایالات متحده، لایحه‌هایی را در مورد ارزهای رمزپایه ارائه کرده است، از جمله لایحه‌ای که هدف آن ساخت بیت کوین است.بیت کوین) مناقصه قانونی در آریزونا.

راجرز در توییت اخیر خود به داده‌های شرکت سرمایه‌گذاری گلدمن ساکس اشاره کرد که بیت کوین بهترین دارایی در جهان است و اعلام کرد که مجموعه‌ای از صورت‌حساب‌های ارز دیجیتال را راه‌اندازی کرده است.

یکی از لوایح پیشنهادی تمرکز در مورد تبدیل بیت کوین به یک ارز قانونی در ایالت. در صورت تصویب قانون، بیت کوین دارای وضعیتی مشابه دلار آمریکا خواهد بود و تبدیل به یک وسیله مبادله پذیرفته شده برای پرداخت بدهی، هزینه های عمومی، مالیات و عوارض در ایالت می شود.

در سال 2022، سناتور ایالتی نیز معرفی کرد یک لایحه مشابه با این حال، هیچ موفقیتی پیدا نکرد. با وجود این، راجرز همچنان به تلاش های خود برای پیشبرد BTC در ایالت ادامه می دهد. در آوریل 2022، مقام دولت ایالات متحده علیه بانک های مرکزی صحبت کرد و حمایت خود را از بیت کوین غیرمتمرکز اعلام کرد. او توییت کرد:

جدای از این، راجرز همچنین در ارائه لایحه ای شرکت کرد که به دنبال آن بود کریپتو را به یک ملک معاف از مالیات تبدیل کنید. در صورت تایید، رای دهندگان می توانند در سال 2024 تصمیم بگیرند که آیا توکن هایی را می خواهند که نشان دهنده ارزهای خارجی یا دلار آمریکا نیستند و از مالیات معاف باشند.

مربوط: سناتور آمریکایی تد کروز برای ارز دیجیتال در کنگره فشار می آورد … با استفاده از تنقلات

در 7 سپتامبر 2021، السالوادور به طور رسمی بیت کوین را به یک ارز قانونی تبدیل کرد در کشور. بیش از یک سال بعد، تبدیل بیت کوین به یک ارز قانونی در کشور مزایای مختلفی را به همراه داشت. این شامل یک افزایش گردشگری در سال 2022، با 1.1 میلیون نفر بازدید از کشور در نیمه اول سال.

در 22 ژانویه، برزیل و آرژانتین آمادگی خود را برای ایجاد یک ارز مشترک اعلام کردند که به موازات رئال برزیل و پزو آرژانتین اجرا می شود. در پاسخ به این، برایان آرمسترانگ، مدیر عامل Coinbase پیشنهاد کرد که به سمت بیت کوین حرکت کند ممکن است “شرط بلندمدت” مناسب برای هر دو کشور باشد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر