تحولات مثبت در بازار منجر به افزایش قیمت سهام SushiSwap شده است. تجارت مدیریت دارایی Golden Tree حدود 5.3 میلیون دلار روی SushiSwap شرط بندی کرده است.

این خبر یک روز پس از انتشار باعث افزایش نزدیک به 15 درصدی قیمت سهام SushiSwap شد. از زمان صعود از 31 اوت تا 10 سپتامبر، این یکی از سریع‌ترین دوره‌های توسعه SushiSwap است.

سقوطی که در 13 سپتامبر در نتیجه فشارهای منفی اقتصاد کلان رخ داد تقریباً به طور کامل به دلیل این رالی پاک شد. SushiSwap دارای TVL فعلی 607.51 میلیون دلار است.

با توجه به تجزیه و تحلیل Santiment از افزایش قیمت که به صورت عمومی نیز منتشر شد، افزایش فعالیت شبکه نیز مورد توجه قرار گرفت.

آنها همچنین شاهد افزایش فعالیت شبکه و ایجاد آدرس بودند. با این حال، این به طور کلی برای سوشی چه معنایی دارد؟

گسترش پروتکل

همانطور که در موضوعی در سایت SushiSwap گفته شد، Golden Tree به پتانسیل کل پروتکل سوشی ایمان دارد و انعطاف پذیری آن را همراه با جامعه ای که از آن پشتیبانی می کند ستایش می کند.

این شرکت اظهار داشت که با تامین مالی، آنها می توانند در توسعه و گسترش اجزای مختلف پروتکل مانند Kuro (یک سرویس وام) و Trident مشارکت داشته باشند.

این سرمایه گذاری تاثیر فوق العاده ای بر جنبه توسعه امور دارد. این افزایش قابل توجه در فعالیت های توسعه زنجیره ای است.

SushiSwap خدمت در سبز

نمودارها این پیش آگهی خوش بینانه را برای سوشی به تصویر می کشند. از 4 اکتبر، مقیاس زمانی روزانه، شمعدان های سبز رنگ را تا کنون نمایش داده است. روند صعودی از سطح مقاومت 1.1413 دلاری فراتر رفت که قبلاً در برابر شکست مقاومت کرده بود.

Image: TradingView.com

افزایش فعلی توسط خط میانی باند بولینگر و میانگین‌های متحرک ساده 20، 50 و 100 روزه پشتیبانی می‌شود. با این حال، این تجمع را باید با احتیاط دید.

هنگامی که گاوها به سطح قابل توجهی از مقاومت می رسند، افزایشی به این بزرگی ممکن است با یک معکوس قوی مواجه شود.

در حال حاضر، رد طولانی مدت 1.4282 دلار وجود دارد. این تنظیم از قبل در مقیاس‌های زمانی کوتاه‌تر قابل مشاهده است. در بازه زمانی 1 ساعته، روند نزولی در حال شکل گیری است. در حال حاضر، گاوها حرکت کافی برای به چالش کشیدن سطح مقاومت 1.4282 دلاری دارند.

در صورت کاهش قیمت، گاوها باید از خط حمایت 1.1587 دلار دفاع کنند. یک موقعیت خرید ممکن است در حال حاضر برای سرمایه گذاران و معامله گران غیرقابل تحمل باشد. سرمایه گذاران و معامله گران می توانند با قیمت فعلی وارد بازار شده و حد ضرر را در 1.4194 دلار ایجاد کنند.

در همین حال، دارندگان سوشی طولانی مدت می توانند از این تجمع نسبتاً اخیر خوشحال شوند.

SUSHI market cap at $173 million | Featured image from The Market Periodical, Chart: TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر