• قیمت BNB در بازه زمانی روزانه زیر 50 و 200 EMA است.
  • BNB قدرت صعودی را در بازه زمانی 4H نشان می دهد زیرا قیمت یک مثلث نامتقارن را می شکند.
  • قیمت را می توان برای آزمایش مجدد مقاومت 1D و 4H 280 دلار آماده کرد.

قیمت بایننس کوین (BNB) در هفته‌های اخیر قدرت صعودی را نشان داد، اما قیمت در برابر تتر (USDT) مطابقت نداشت. با توجه به اینکه قیمت بایننس کوین با مقاومت در برابر شکستن به بالای 337 دلار مواجه است و به عنوان منطقه مقاومتی سخت عمل می کند، قیمت BNB روند نزولی خود را حفظ کرده است زیرا قیمت ساختار صعودی خود را شکست. (داده های بایننس)

تحلیل قیمت بایننس کوین (BNB) در نمودار هفتگی

نمودار قیمت هفتگی BNB | منبع: BNBUSDT On Tradingview.com

قیمت BNB اخیراً پس از جهش از پایین ترین سطح هفتگی 210 دلاری خود به عنوان یک رالی قیمت به بالاترین سطح 340 دلار قبل از رد شدن قیمت کاهش یافته است و قیمت برای برقراری مجدد روند صعودی خود تلاش کرده است.

قیمت BNB هنوز بالاتر از سطح حمایت بحرانی 270 دلار است که به عنوان منطقه تقاضای خوبی برای سفارشات خرید عمل می کند. قیمت BNB باید از مقاومت هفتگی 280 دلاری خود عبور کند تا روند بالاتری داشته باشد.

برای بازگرداندن جهش امدادی، قیمت BNB باید شکسته شود و بالاتر از مقاومت 280 دلار باقی بماند، که از روند صعودی قیمت BNB جلوگیری می کند. اگر قیمت BNB به رد 280 دلار ادامه دهد، ممکن است شاهد یک آزمایش مجدد 270 دلاری و احتمالاً یک منطقه حمایتی کمتر از 210 دلار در نمودار هفتگی باشیم.

اگر قیمت BNB بشکند و به بالای 340 دلار برسد، این می‌تواند یک رالی بزرگ را آغاز کند، زیرا ثابت شده است که قیمت BNB منطقه سختی است.

مقاومت هفتگی برای قیمت BNB – 340 دلار.

پشتیبانی هفتگی برای قیمت BNB – 270 دلار.

تجزیه و تحلیل قیمت BNB در نمودار چهار ساعته (4H).

نمودار قیمت چهار ساعته BNB | منبع: BNBUSDT On Tradingview.com

قیمت BNB در بازه زمانی 4H همچنان قدرت خود را نشان می دهد و پس از تشکیل یک مثلث نامتقارن با حجم خوب، از محدوده روند نزولی خود خارج می شود.

قیمت BNB 278 دلار است که بالاتر از EMA 50 است اما کمتر از EMA 200 است. EMA 50 به عنوان پشتیبان برای قیمت BNB عمل می کند، در حالی که EMA 200 به عنوان مقاومت عمل می کند. قیمت در 50 و 200 EMA برای BNB به ترتیب 274 و 280 دلار است.

مقاومت چهار ساعته برای قیمت BNB – 280 دلار.

پشتیبانی چهار ساعته برای قیمت BNB – 274 تا 250 دلار.

تجزیه و تحلیل Onchain BNB

تجزیه و تحلیل زنجیره ای BNB | منبع: BNBUSD On Messari.io

قیمت BNB از تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای مناسب‌تر به نظر می‌رسد و در مقایسه با سایر دارایی‌های ارز دیجیتال که در سه ماه گذشته با مشکل مواجه بوده‌اند، بازده سرمایه‌گذاری معقولی (ROI) ایجاد می‌کند. با حمایت سرمایه گذاران و مشارکت ها، قیمت BNB می تواند خوب عمل کند.

Featured Image From zipmex, Charts From Tradingview and Messari

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر