کاغذ سفید جدید Cosmos توکن ATOM را تغییر داده و بینایی را اصلاح می کند

این خبر چند هفته پس از آن منتشر شد که شرکت تحقیقاتی Delphi Labs اعلام کرد که تمرکز تلاش‌های تحقیق و توسعه خود را به سمت اکوسیستم کیهان تغییر خواهد داد.

شبکه بلاک چین متمرکز بر قابلیت همکاری Cosmos یک وایت پیپر جدید منتشر کرده است که در آن یک Cosmos Hub بازسازی شده با هدف تقویت قابلیت همکاری و امنیت همراه با تغییرات مهم در توکن اصلی ATOM خود را پیشنهاد می کند.

کیهان جدید کاغذ سفید روز دوشنبه در کنفرانس Cosmoverse در مدلین، کلمبیا منتشر شد. به روز رسانی های ذکر شده در وایت پیپر هنوز از نظر فنی در حال انجام است “پیشنهاد” وضعیت اما انتظار می رود تغییرات در زنجیره در 3 اکتبر انجام شود.

Cosmos اکوسیستمی از بلاک چین است که برای مقیاس بندی و تعامل با یکدیگر طراحی شده است. Cosmos Hub اولین بلاک چینی بود که بر روی Cosmos ساخته شد، که در ابتدا به عنوان یک واسطه بین سایر بلاک چین های به هم پیوسته عمل می کرد.

توکن ATOM برای انجام معاملات در اکوسیستم کیهان استفاده می شود، که می تواند برای اهداف حاکمیتی و سهام نیز استفاده شود.

تحت تغییرات پیشنهادی، کیهان به یک اکوسیستم متقابل تر، غیرمتمرکز و ایمن تبدیل خواهد شد.

یکی از تغییرات ذکر شده، اختراع مجدد Cosmos Hub به عنوان وب «Interchain» است که به سایر بلاک چین‌های Cosmos این امکان را می‌دهد تا به جای یافتن شبکه خود، استخر اعتبارسنجی Hub را قرض بگیرند تا شبکه خود را ایمن کنند.

بیلی رنکمپ، مدیر محصول Cosmos Hub اضافه کرد که ارزش پیشنهادی پشت این انتقال به امنیت بین زنجیره‌ای نیز شبکه Cosmos را “به طور قانونی و به طور قابل دفاع غیرمتمرکز” می‌کند.

با توجه به وایت پیپر، امنیت Interchain همچنین Cosmos Hub را قادر می‌سازد تا «میزبان دسته جدیدی از برنامه‌های کاربردی با عملکردهای تکمیلی باشد» و بیان می‌کند:

امنیت بین زنجیره‌ای به زنجیره‌های مصرف‌کننده مسیری سریع‌تر، آسان‌تر و ارزان‌تر به بازار می‌دهد [and] پلت فرم توسعه ارائه شده توسط Interchain Security اجازه می دهد […] اشخاص ثالث برای استفاده از زیرساخت ضروری هاب برای ساخت برنامه های تجاری.

وایت پیپر همچنین مدل صدور جدیدی را برای توکن بومی ATOM پیشنهاد می کند، با هدف ایجاد تعادل بهتر بین رشد اکوسیستم و پذیرش بین زنجیره ای “در حالی که همچنان امنیت ارائه شده توسط رژیم اصلی حفظ می شود.”

سیاست پولی جدید دو مرحله خواهد داشت: «انتقال» و «وضعیت پایدار».

در مرحله انتقال، 10،000،000 ATOM در ماه اول صادر خواهد شد، که سپس با نرخ کاهشی کاهش می یابد تا زمانی که 36 ماه بعد به فاز حالت پایدار برسد.

اتان بوچمن، یکی از بنیانگذاران Cosmos، گفت که این مدل جدید صدور توکن، سایر بلاک چین‌های Cosmos را قادر می‌سازد تا با Cosmos Hub و ATOM ارتباط بیشتری برقرار کنند و خاطرنشان کرد:

این به آنها همسویی مستقیم با کیهان با ATOM می دهد. این به آن‌ها اجازه می‌دهد تا امنیت ATOM را به ارث ببرند و بخشی از این نوع جامعه اقتصادی باشند که حول زنجیره بلوک Cosmos، توکن ATOM و امنیت برتری که آن زنجیره فراهم می‌کند، ساخته می‌شود.»

مربوط: بیشتر بازار ارزهای دیجیتال کاهش یافته است، اما قیمت Cosmos (ATOM) افزایش یافته است – چرا؟

وایت پیپر همچنین طرحی را برای افزایش ارزش بیشتر به توکن ATOM با فعال کردن سهام اهرمی مایع نشان داد.

این به دارندگان ATOM این امکان را می‌دهد تا توکن‌های ATOM را به راحتی به همان راحتی که آنها را شرط‌بندی کرده‌اند، از بین ببرند، که به زودی توسط «ماژول ذخیره‌سازی مایع» Cosmos فعال می‌شود.

بر اساس این مقاله، “تجربه کاربر و وضعیت کارایی سرمایه ارائه شده توسط استالکینگ مایع به قدری قابل توجه است” که به “ثبیت کامل اقتصادی” در اکوسیستم جدید زنجیره‌ای Cosmos نیاز دارد.

انتشار وایت پیپر چند هفته پس از تحقیقات و شرکت سرمایه گذاری انجام می شود آزمایشگاه دلفی از تغییر تلاش‌های تحقیق و توسعه خود برای تمرکز بر اکوسیستم کیهان خبر داد.

این شرکت تحقیقاتی سرعت شبکه، نقدینگی زنجیره، تمرکززدایی کافی، و قابلیت همکاری متقابل زنجیره‌ای را به عنوان عوامل مهم پشت تصمیم خود برای ارائه تلاش‌های تحقیق و توسعه برای کمک به رشد بیشتر Cosmos بیان کرد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس