سیاست جدید با محدود کردن قوانین برای بانک‌های دولتی، فعالیت‌های مجاز را برای بانک‌های دولتی بیمه‌شده و غیربیمه‌شده و بانک‌های ملی تحت نظارت OCC هماهنگ می‌کند.

سیاست فدرال رزرو برای هماهنگ کردن نظارت بر بانک ها می تواند فعالیت های ارزهای دیجیتال توسط بانک های دولتی را محدود کند


هیئت فدرال رزرو ایالات متحده آمریکا اعلام کرد 27 ژانویه که در حال صدور بیانیه سیاستی در مورد محدودیت های بانک ها بود. این سیاست به دنبال ایجاد زمینه بازی برابر و محدود کردن آربیتراژ نظارتی برای بانک‌های دولتی دارای بیمه سپرده، بانک‌های دولتی بدون بیمه سپرده و بانک‌های ملی که تحت نظارت دفتر کنترل ارز (OCC) هستند، با اجازه دادن به آن‌ها یکسان است. محدوده فعالیت های مجاز

سیاست جدید فعالیت بانک‌های دولتی را محدود می‌کند و به آنها اجازه نمی‌دهد در فعالیت‌هایی که توسط بانک‌های ملی مجاز نیستند شرکت کنند، مگر اینکه قوانین ایالتی اجازه دهد. در ثبت نام فدرال اطلاع، این بیانیه به طور خاص ارز دیجیتال را به طور طولانی مورد بحث قرار می دهد. بیان کرد:

«هیئت مدیره هیچ مرجعی را شناسایی نکرده است که به بانک های ملی اجازه دهد اکثر دارایی های ارز دیجیتال شده را در اختیار داشته باشند […] به عنوان اصل به هر میزان، و هیچ قانون یا قانون فدرال وجود ندارد که به صراحت به بانک های ایالتی اجازه دهد که دارایی های ارز دیجیتال شده را به عنوان اصلی نگه دارند. بنابراین، هیئت به طور فرضی بانک های عضو دولتی را از مشارکت در چنین فعالیتی بر اساس بخش 9 (13) قانون منع می کند. [Federal Reserve] عمل کن.»

در این اطلاعیه همچنین آمده است که بانک‌های دولتی پیشنهاد کرده‌اند که «توکن‌های دلاری» (یعنی استیبل کوین‌ها) منتشر کنند و آن بانک‌ها در حال حاضر مشمول تفسیر OCC خواهد بود نامه های 1174 و 1179 مانند بانک های ملی. اضافه کرد:

«هیئت مدیره عموماً معتقد است که صدور توکن در شبکه‌های باز، عمومی و/یا غیرمتمرکز یا سیستم‌های مشابه به احتمال زیاد با شیوه‌های بانکی مطمئن و سالم مغایرت دارد.»

این بیانیه در همان روزی صادر شد که فدرال رزرو درخواست را رد کرد از بانک کاستودیا وایومینگ برای عضویت در سیستم فدرال رزرو.

مربوط: OCC کارکنان خود را برای بحث های مرتبط با فین تک در دسترس قرار می دهد

را فدرال رزرو بر روی بانک ها نظارت کرد در آگوست 2022، درگیر شدن در فعالیت‌های ارز دیجیتال، زمانی که نامه‌ای صادر کرد که در آن از بانک‌های تحت نظارت خود می‌خواهد تا برنامه‌هایی را که شامل کریپتو می‌شوند، با یادآوری برای اطمینان از مدیریت ریسک کافی افشا کنند. این نامه به صورت گذشته برای بانک هایی که قبلاً در حوزه ارزهای دیجیتال فعال بودند اعمال شد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر