ژانویه ماه سختی برای سیلورگیت بود، با توقف سود سهام تنها چند هفته پس از اعلام ضرر یک میلیارد دلاری سه ماهه چهارم سال 2022 و اخراج 200 کارمند.

سیلورگیت سود سهام را به حالت تعلیق درآورد تا «ترازنامه با نقدینگی بالا» حفظ شود.


بانک ارز دیجیتال Silvergate مستقر در کالیفرنیا برای حفظ «ترازنامه با نقدینگی بالا»، پرداخت سود سهام را به حالت تعلیق درآورده است.

در اطلاعیه 27 ژانویه، این شرکت اظهار داشت این شرکت «پرداخت سود سهام را با نرخ ثابت 5.375 درصد سهام ممتاز دائمی غیر انباشته سری A، به منظور حفظ سرمایه، متوقف می‌کند».

این شرکت تصریح کرد که این تصمیم را گرفته است تا بتواند با این شرایط مقابله کند طوفان زمستان کریپتو، اما تاکید کرد که هنوز “وضعیت نقدی بیش از سپرده های مرتبط با دارایی دیجیتال خود را حفظ می کند.”

“این تصمیم نشان دهنده تمرکز شرکت بر حفظ ترازنامه با نقدینگی بالا با موقعیت سرمایه قوی است زیرا نوسانات اخیر در صنعت دارایی دیجیتال را هدایت می کند.”

این شرکت افزود: «هیئت مدیره شرکت با تغییر شرایط بازار، پرداخت سود سه ماهه را مجدداً ارزیابی خواهد کرد.

این اعلامیه تنها 11 روز پس از ارسال یک پیام توسط شرکت منتشر شد ضرر خالص 1 میلیارد دلاری سیلورگیت در گزارش سه ماهه چهارم 2022 خود در 17 ژانویه، عملکرد ضعیف خود را ناشی از احساسات نامطلوب بازار دانست که باعث شده بود سرمایه گذاران رویکرد “ریسک خارج کردن” را در سال گذشته انتخاب کنند.

در گزارش سه ماهه چهارم، آلن لین، مدیرعامل Silvegate نیز از زبانی مشابه با آخرین اعلامیه استفاده کرد و اشاره کرد که این شرکت همچنان در بخش کریپتو صعودی است اما در تلاش است تا “ترازنامه ای با نقدینگی بالا با موقعیت سرمایه قوی” حفظ کند.

خبر تعلیق سود سهام در روز جمعه با زیان قابل توجهی در قیمت سهام ترجیحی (SI-PA) و سهام عادی (SI) مواجه شد.

طبق داده های Yahoo Finance، قیمت SI-PA کاهش یافته است با 22.71 درصد به 8.85 دلار رسید، در حالی که SI نپذیرفتن با 3.76 درصد به 13.58 دلار در پایان بازار رسید.

بزرگنمایی همچنین تصویری تلخ را برای SI-PA و SI ترسیم می کند، به طوری که قیمت سهام طی 12 ماه گذشته 60 درصد و 87.46 درصد کاهش یافته است.

مربوط: بانک های وام مسکن ایالات متحده میلیاردها دلار به بانک های ارز دیجیتال وام دادند: گزارش

این تنها اقدامی نیست که این شرکت برای تقویت خزانه خود در این ماه انجام داده است، پس از آن که در 5 ژانویه اعلام کرد که این کار را انجام داده است. اخراج 200 کارمند – که 40٪ از تعداد کارمندان خود را نشان می دهد – در تلاش برای سرپا نگه داشتن.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر