آجی گوپتا، مدیر ارشد دیجیتال کالیفرنیا DMV تاکید کرد که آژانس به دنبال مدرنیزه کردن سیستم‌های فعلی خود و ایجاد شفافیت بیشتر در انتقال عنوان خودرو است.

کالیفرنیا DMV سیستم مدیریت عنوان خودرو را از طریق Tezos دیجیتالی می کند


دپارتمان وسایل نقلیه موتوری کالیفرنیا (DMV) در حال آزمایش دیجیتالی کردن عناوین خودرو و انتقال عنوان از طریق یک بلاک چین خصوصی Tezos است.

این حرکت بخشی از همکاری بین کالیفرنیا DMV، Tezos و شرکت نرم‌افزار بلاک چین Oxhead Alpha است. اعلام می کند اثبات مفهوم موفقیت آمیز در 25 ژانویه.

کالیفرنیا DMV از Oxhead Alpha برای ساخت شبکه آزمایشی خصوصی Tezos استفاده کرده است که آن را “دفتر کل سایه” نامیده است. اساساً برای تبدیل شدن به یک نسخه تکراری مبتنی بر بلاک چین از پایگاه داده فعلی آژانس طراحی شده است.

آجی گوپتا، مدیر ارشد دیجیتال کالیفرنیا DMV گفت فورچون در 26 ژانویه که آژانس به دنبال آن است که دفتر کل سایه را ظرف سه ماه آینده تکمیل کند.

به دنبال آن، به دنبال راه اندازی برنامه هایی مانند کیف پول های دیجیتال برای نگهداری و انتقال عناوین خودروهای NFT است و DMV به عنوان واسطه ای برای نظارت بر چنین عملیاتی عمل می کند.

گوپتا به فوربس گفت: “درک DMV از عقب ماندگی قطعا باید تغییر کند.”

اندرو اسمیت، رئیس Oxhead Alpha، بیان کرد که ابتکار بلاک چین کالیفرنیا DMV طیف وسیعی از موارد استفاده را برای آژانس، به‌ویژه در مورد مدرن‌سازی سیستم‌های مبتنی بر کاغذ فعلی آن، ارائه می‌کند.

اسمیت نمونه هایی مانند کلاهبرداری در معاملات را برجسته کرد، که در آن فروشندگان خودرو اطلاعات مهم در مورد وضعیت خودرو را پنهان می کنند تا یک عرق یا لیمو را روی خریداران ناآگاه تخلیه کنند.

در حالی که خودروهای معیوب دارای یک علامت ویژه در عناوین خود در کالیفرنیا هستند، اسمیت خاطرنشان کرد که فروشندگان می توانند خودرو را به ایالت دیگری منتقل کنند و نام های معیوب را با سهولت نسبی پنهان کنند.

اسمیت پیشنهاد کرد، با این حال، با استفاده از ثبت سوابق مبتنی بر بلاک چین، و سایر DMV ها که به طور بالقوه از این فناوری استفاده می کنند، ردیابی دیجیتال تاریخ واقعی وسایل نقلیه بسیار آسان تر خواهد بود.

او گفت: «تا جایی که به نفع داشتن عنوان دیجیتالی پایدار است، این یک مورد استفاده بسیار آشکار است.

اظهار نظر در مورد چرا تزوس خوب بود برای DMV، اسمیت در اطلاعیه 25 ژانویه این شرکت بیان کرد که بلاک چین “برخی از مشکلات واقعا سخت در بلاک چین را به روشی زیبا حل می کند.”

او گفت: «ترکیب اجماع مسئولانه، حاکمیت زنجیره ای، و امنیت درجه سازمانی، تزوس را به یک پلت فرم عالی برای ارائه راه حل های آماده تولید تبدیل می کند.

مربوط: سرمایه گذاری های سرمایه گذاری خطرپذیر در بلاک چین همچنان به ریزش آزاد ادامه می دهد: گزارش

این حرکت از کالیفرنیا DMV احتمالاً توسط سایرین در ایالت در حال حرکت رو به جلو دنبال خواهد شد. در می 2022، فرماندار کالیفرنیا گاوین نیوسام فرمان اجرایی را امضا کرد برای هدایت و کشف فرصت‌ها برای ثبیت فناوری بلاک چین با آژانس‌های دولتی ایالتی.

فرماندار گفت: “کالیفرنیا یک مرکز جهانی نوآوری است، و ما در حال ایجاد ایالت برای موفقیت با این فناوری نوظهور هستیم – محرک نوآوری مسئولانه، محافظت از مصرف کنندگان و استفاده از این فناوری برای منافع عمومی.”

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر