MATIC نشانه ابزار بومی است چند ضلعی بلاک چین و در حال حاضر با عرضه کل 10 میلیارد MATIC و حجم کل معاملات بیش از 204 میلیون دلار در 24 ساعت گذشته، از نظر ارزش بازار در رتبه هجدهم قرار دارد. از آخرین رد شدن خود در سطح حمایت 0.6342 دلار به سمت بالا حرکت کرده است.

به دنبال روند صعودی اخیر بازار کریپتو، MATIC عقب نمانده است زیرا مدتی است که قیمت با حرکت بسیار قوی در یک روند صعودی بوده است. از زمان آخرین نقطه رد، MATIC شاهد برگشت قیمت بیش از 10 درصد بوده است.

تحلیل بر اساس اندیکاتور به سمت روند صعودی پایدار برای MATIC اشاره می کنند

برای فهمیدن اینکه قیمت MATIC ممکن است به کجا برسد، می توان از چندین شاخص برای بررسی نمودار استفاده کرد.

MACD 1 روزه: نگاهی فنی به اندیکاتور MACD از بازه زمانی 4 ساعته، هیستوگرام های MACD در بالای خط صفر روند دارند و هر دو خط MACD و خط سیگنال عبور کرده و به سمت خط صفر MACD حرکت می کنند، که نشان می دهد. یک روند صعودی

RSI 1 روزه: تشکیل شاخص قدرت نسبی (RSI) در تصویر بالا نیز حاکی از حرکت رو به بالا است زیرا خط سیگنال RSI به سمت سطح 50 درصد حرکت می کند. این نشان می دهد که خریداران به تدریج در بازار فعال می شوند بنابراین بر قدرت فروشندگان غلبه می کنند.

تمساح 4 ساعته: نگاهی به نشانگر تمساح از بازه زمانی 4 ساعته نشان می دهد که دارایی کریپتو بالاتر از خطوط تمساح معامله می شود زیرا لب و دندان تمساح هر دو با موفقیت از بالای فک تمساح عبور کرده اند، که نشان می دهد ممکن است قیمت ادامه یابد. حرکت در یک جهت رو به بالا.

MATIC

حرکت قیمت بالقوه

از حرکت نزولی قبلی، قیمت MATIC توانسته است یک سطح مقاومت اصلی 0.7365 دلار و یک سطح حمایت اصلی 0.6324 دلار ایجاد کند. در حال حاضر، MATIC به سمت این سطح مقاومت در حال حرکت است و اگر بالاتر از این سطح بشکند، ممکن است برای آزمایش سطح مقاومت بعدی 0.7680 دلار از این هم فراتر رود.

با این حال، اگر نتواند بالاتر از این مقاومت اصلی بشکند، معکوس شده و حرکت نزولی به سمت حمایت قبلی خود را آغاز می کند. همچنین، اگر بتواند به زیر این سطح حمایت بشکند، ممکن است قیمت بیشتر به سمت پایین حرکت کند و در نتیجه به روند نزولی خود ادامه دهد. تا زمان نوشتن قیمت MATIC در حدود 0.7253 دلار و حدود -0.94 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته معامله شد

MATIC
MATIC با قیمت 0.7324 دلار در نمودار 1 بعدی معامله می شود منبع: MATICUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از Shutterstock، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر