شرکای بایننس، مجید الفتیم برای پذیرش پرداخت های ارز دیجیتال، بیشتر

  • Binance Exchange و Majid Al Futtaim برای نوآوری های Web 3.0 با هم شریک شده اند.
  • این معامله شامل ادغام فهرست‌های Binance Pay و NFT در بازار بورس می‌شود.
  • ارزهای دیجیتال در امارات متحده عربی در حال پذیرش گسترده هستند.

فناوری بلاک چین با وجود کاهش اخیر در جهان، همچنان شاهد پذیرش گسترده جهانی است بازار ارزهای دیجیتال. امروزه چندین کسب و کار شروع به پذیرش کرده اند پرداخت های کریپتو، یکپارچه سازی NFT ها و ورود به وب 3.0.

آخرین مورد اضافه شده به این لیست، مشارکت بین شرکت خرید امارات متحده عربی مجید الفتیم (MAF) و بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، بایننس. این مشارکت به غول خرده‌فروشی اجازه می‌دهد تا از Web3 برای اثبات آینده شرکت و بهره‌مندی میلیون‌ها مشتری استفاده کند.

فهرست‌های NFT در بازار بایننس، ایجاد یک شبکه کیف پول مجازی برای ذخیره دارایی‌های دیجیتال از پلتفرم‌های متعدد، و اجرای Binance Pay – که کاربران را قادر می‌سازد دارایی‌های دیجیتال را در مقاصد متعدد مجید الفتیم خریداری کنند – تنها تعدادی از ابتکارات این دو هستند. شرکت ها می خواهند به عنوان بخشی از مشارکت با یکدیگر همکاری کنند.

Changpeng Zhao، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران بایننس، در مورد این توافق اظهار نظر کرد و اظهار داشت که استفاده از فناوری Web3 راه‌های مبتکرانه جدیدی را برای ارتباط با برندهای شرکت و همچنین روش‌های جدید پرداخت به کاربران ارائه می‌دهد.

آلن بجانی، مدیر عامل مجید الفتیم، گفت: «نرخ نمایی توسعه فناوری امروزه تنها با اشتهای پرخاشگر مصرف کنندگان برای تجربه مشتری استثنایی در دنیای فیزیکی و دیجیتالی مطابقت دارد.

وی افزود: آنها از همکاری در توسعه نسل بعدی فناوری های وب، تقویت قابلیت های موجود و ارائه خدمات چندوجهی به مشتریان خود هیجان زده هستند.

دفتر مرکزی بایننس به تازگی در امارات متحده عربی راه اندازی شده است. ژائو گفت که هر گونه تفسیر منطقی دبی را به عنوان دفتر مرکزی شرکت خواهد داشت.

برای پیگیری آن پذیرش در بحرین، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان در ماه مارس توسط دولت دبی مجوز انجام تجارت در خاورمیانه را دریافت کرد. یک بار آن را مجوز اضافی در ابوظبی دریافت کرد، متعاقباً فعالیت خود را در کشور گسترش داد.

دولت امارات متحده عربی امنیت را در اولویت قرار داده و همزمان تلاش می‌کند تا محیطی مناسب برای تجارت برای شرکت‌های ارز دیجیتال ایجاد کند. تاکنون، تلاش‌های آن‌ها Three Arrows Capital، یک صندوق سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال مستقر در سنگاپور را متقاعد کرده است که دفتر مرکزی خود را به دبی منتقل کند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر