بایننس به خبرنگارانی که آنها را به پولشویی متهم کرده بودند، دست زد

  • CZ، مدیر عامل Binance، یک پست وبلاگ Binance را در توییتر به اشتراک گذاشت.
  • به نظر می رسد این مقاله در پاسخ به یک گزارش تحقیقی منتشر شده توسط رویترز است که بایننس را هدف قرار داده بود.
  • بایننس می‌گوید: «اکثریت قریب به اتفاق پول‌های شسته شده از طریق بانکداری سنتی انجام می‌شود.

امروز، مدیرعامل بایننس، CZ، مقاله ای را از بایننس وبلاگ در توییتر. در این پست آمده بود: ارز دیجیتال و پولشویی: یک حقیقت ناخوشایند. او همچنین اضافه کرد: “اسپویلر: اکثریت قریب به اتفاق تمام پول‌شویی‌ها از طریق سیستم بانکی سنتی انجام می‌شود، نه ارز دیجیتال.

پست وبلاگ با عنوان “ارز دیجیتال و پولشویی: یک حقیقت ناخوشایندبه نظر می رسد که در پاسخ به تحقیقات رویترز باشد قطعه اوایل سال جاری منتشر شد. این گزارش مفصل به نحوه عملکرد مشکوک Binance و نقش آن در پولشویی پرداخته بود.

بایننس ادعا می‌کند: «روشن است که این روزنامه‌نگار به سادگی داده‌ها و نحوه عملکرد بلاک چین را نمی‌فهمد. قطعه تلافی جویانه ادامه می دهد که کریپتو برای پولشویی نامناسب است. برخی از دلایلی که صرافی برای پشتیبان‌گیری از این بیانیه استفاده می‌کند، سخت‌گیرانه بودن KYCها در صنعت، مشکل در انتقال مبالغ کلان پول به ارزهای دیجیتال بدون توجه مردم و قابلیت ردیابی آن است.

علاوه بر این، بایننس به شدت استدلال می‌کند که دارای پیچیده‌ترین سیستم‌های مبارزه با پولشویی در جهان است و با تجربه‌ترین محققان مبارزه با پولشویی را به کار می‌گیرد.

بایننس با پرداختن به اتهامات پیرامون لازاروس، یک گروه جنایت سایبری که در کره شمالی اداره می شود، ادعا می کند که به طور فعال اطلاعاتی را با مجریان قانون به اشتراک گذاشته است تا شیوه های عملیات کره شمالی را در سطح جهانی ترسیم کند. علاوه بر این، آنها اصرار دارند که تمام سرمایه‌های کره شمالی را که تلاش می‌کنند به پلتفرم آنها دسترسی پیدا کنند، مسدود کنند.

بایننس همچنین به موضوع Hydra اشاره کرد. Hydra یک بازار تاریک نت روسی است که تعطیل شد. برخی از رسانه‌ها می‌خواهند باور کنید که بایننس صرافی مهم ارز دیجیتال بود که Hydra را تسهیل کرد. بایننس اظهار می کند که هیچ چیز نمی تواند دور از حقیقت باشد.

در صرافی کریپتو مقاله را با یک یادداشت انحرافی به پایان می رساند. این یک حقیقت ناخوشایند برای کسانی است که ضد ارز دیجیتال هستند که اکثریت قریب به اتفاق پول‌های شسته شده از طریق سیستم بانکی سنتی انجام می‌شود، نه ارز دیجیتال.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر