• سقوط توکن ترا در ماه می 40 میلیارد دلار برای سرمایه گذاران زیان داشت.
  • وام دهنده کریپتو Celsius و مبدل Voyager اخیراً برای فصل 11 ورشکستگی داده اند.
  • بنیانگذاران 3AC از طلبکاران خود که میلیاردها دلار به آنها بدهکار هستند پنهان شده اند.

تعدادی از سازمان های درگیر در ارز دیجیتال صنعت، به ویژه شبکه سلسیوس، ترا، وویجر کپیتال و سه پیکان کپیتال، چشم انداز خود را در چند ماه گذشته بدتر کرده است. مجموع بدهی های چهار شرکت به سرمایه گذاران و طلبکاران به طور قابل توجهی بیش از 50 میلیارد دلار است.

رهبر این بسته، Terra، مسئول از دست دادن 40 میلیارد دلار از سرمایه‌های سرمایه‌گذار است که به دلیل سقوط فاجعه‌بار توکن‌های آن در ماه مه ایجاد شد. این رویداد منجر به طوفانی از مقامات در سراسر جهان شد که خواستار مقررات سختگیرانه تر در مورد ارزهای دیجیتال، به ویژه استیبل کوین ها.

پلتفرم وام‌دهی ارزهای دیجیتال موسوم به سلسیوس که یک ماه پیش تمام برداشت‌هایش را متوقف کرد و روز گذشته اعلام ورشکستگی کرد، در برگه مالی 1.2 میلیارد دلاری خود حفره دارد و گفته است که در مجموع 4.7 میلیارد دلار به مصرف‌کنندگان خود بدهکار است.

یکی دیگر از مشاغل ارزهای دیجیتال، وویجر دیجیتال، که به تازگی اعلام ورشکستگی کرده بود، بیش از 100000 طلبکار دارد و در مجموع 1.3 میلیارد دلار به آنها بدهکار است. با توجه به ماهیت ناشناخته اقداماتی که هر دو شرکت انجام می دهند، آنها توسط قانونگذاران، اعضای صنعت و مهمتر از همه، طلبکارانی که می خواهند پول خود را پس بگیرند، مورد بررسی دقیق قرار خواهند گرفت.

در نهایت، بنیانگذاران Three Arrows Capital، زو سو و کایل دیویس، از طلبکاران خشمگین این شرکت که میلیاردها دلار به آنها بدهکار است، فرار می کنند. یک اقدام اضطراری برای مسدود کردن دارایی‌های صندوق تامینی کریپتو توسط یک قاضی تایید شد. به مدیر انحلال شرکت Teneo نیز این اختیار داده شد که سو و دیویس از Three Arrows را نیز احضار کند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر