شیبا اینو (SHIB) می تواند در آستانه بهبود قیمت پس از یک معکوس صعودی باشد معیارهای حیاتی روی زنجیره. این همچنین شامل نرخ سوختگی نیز می شود، با توسعه اخیر نشان دهنده افزایش مداوم تعداد توکن های SHIB سوختند.

به نظر می رسد تقاضای شیبا اینو در حال افزایش باشد

در چند روز گذشته فعالیت نهنگ شیبا اینو افزایش یافته است. داده های روی زنجیره نشان می دهد انتقال 1.7 تریلیون SHIB به الف کیف پول مرتبط با رابینهود. انتقال چنین مبلغی به یک صرافی متمرکز معمولاً باعث ایجاد ترس در مورد دامپ ورودی در بازار می شود، اما به نظر نمی رسد این بار اینطور باشد.

در عوض، به نظر می‌رسد Robinhood در حال جمع‌آوری تا آنجایی که ممکن است توکن‌های SHIB را برای پاسخگویی به تقاضای مشتریان دارد. به نظر می رسد که این مورد در مورد بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر سهم بازار، نیز صادق است اخیرا منتقل شده است بیش از 464 میلیارد SHIB از یکی از کیف های خود به دیگری.

این تراکنش های بزرگ نیز در زمانی انجام می شود که بیت کوینیست اخیرا گزارش شده است نهنگ شیبا اینو که 19 میلیون دلار برای خرید 692 میلیارد SHIB هزینه کرد. این نهنگ مورد بحث همچنین به نظر می رسد که برای درازمدت نگه داشته شود زیرا آنها بلافاصله دارایی های SHIB خود را برای نگهداری به یک کیف پول غیرقانونی منتقل کردند.

افزایش فعالیت نهنگ ها چشم انداز صعودی را برای اکوسیستم شیبا اینو نشان می دهد که می تواند به بهبود قیمت سکه میم کمک کند. SHIB قبلاً کاهش قیمت را تا حدی به لطف چندین معیار روی زنجیره تجربه کرده بود که هفته گذشته قرمز شد. یکی از این معیارها شامل تعداد تراکنش های بزرگ در شبکه بود که بیت کوینیست گزارش شده است بیش از 10 درصد کاهش یافته بود.

میزان سوختگی شیبا اینو بیش از 1200 درصد افزایش یافته است

داده ها از وب سایت ردیابی رایت Shibburn نشان می‌دهد که نرخ رایت SHIB در 24 ساعت گذشته 1287 درصد افزایش یافته است و 135 میلیون توکن در این مدت سوزانده شده است. علاوه بر این، افزایش مداوم در این وجود داشته است SHIB می سوزدبا افزایش 129 درصدی میزان سوختگی در هفت روز گذشته.

این موضوع با توجه به تاثیر این سوختگی‌های توکن بر روی آن قابل توجه است قیمت SHIB. با توجه به کاهش در چند هفته گذشته، افزایش مداوم سوختگی SHIB نیز بدون شک یک پیشرفت خوشایند است. جالب اینجاست که جامعه SHIB این کار را انجام داده است معاملات روزانه شیباریوم به عقب افتادن ادامه دهد.

با این حال، انتظار می رود که فعالیت در شبکه لایه 2 به زودی آغاز شود تیم شیبا اینو فعالانه آن را ترویج می کند. صرافی غیرمتمرکز (DEX) WoofSwap نیز اخیراً اعلام کرد که آنها پروتکل توکن SHIB -314 را در Shibarium معرفی کرده اند که می تواند به افزایش تعداد تراکنش ها در شبکه نیز کمک کند.

در زمان نگارش این مقاله، SHIB در حدود 0.00002884 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است. داده ها از CoinMarketCap.

SHIB price holding $0.000028 | Source: SHIBUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از Finbold، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر