شیبا اینو کاربر را به دلیل ترسیم نماد نفرت با سرزمین متاورس در لیست سیاه قرار داد

این نماد به سرعت از طریق تلاش های جامعه برای پیشنهاد در زمین های اطراف آن “پاک” شد و شکل آن را به یک پنجره تغییر داد.

در بیانیه ارسال شده توسط شیبا اینو (SHIB) توسعه دهندگان Metaverse اواخر روز سه شنبه، به نظر می رسد که آدرس کیف پول یک کاربر برای کشیدن یک صلیب شکسته با استفاده از زمین Metaverse پروژه در لیست سیاه قرار گرفته است. تیم شیبا اینو نوشت:

“SHIB: Metaverse کیف پولی را قرار می دهد که آن را شناسایی می کند [hate symbol] نقض در یک لیست سیاه، به این معنی که هرگز نمی تواند در هیچ و در همه زمینه های این پلتفرم شرکت کند.”

این مصیبت در 12 آوریل با راه اندازی فروش زمین Shiba Inu Metaverse آغاز شد و تقریباً 36,000 از 100,000 قطعه زمین برای تصاحب در نظر گرفته شد. از طریق Shib.io، علاقه مندان به ارز دیجیتال که LEASH را قفل کردند (نشانه اکوسیستم) و توکن‌های غیرقابل تعویض شیبوشی توانستند در زمین‌های متاورس که قطعه‌های مربعی بودند، با قیمت 0.2 تا 1.0 اتر پیشنهاد دهند.ETH) هر یک. هر بار که کاربر برای یک قطعه زمین پیشنهاد قیمت می داد، هنگام مشاهده از روی نقشه، رنگ را از “خاکستری” به “سیاه” تبدیل می کرد.

با این حال، در 15 آوریل، اعضای جامعه شیبا اینو دیسکورد دریافتند که یک کاربر بدخیم به گونه‌ای که یک صلیب شکسته را تشکیل می‌دهد، در زمین مناقصه می‌دهد. با این حال، هنگامی که اخبار منتشر شد، دارندگان SHIB به سرعت در جیب های خود فرو رفتند و شروع به مناقصه در زمین های اطراف نماد کردند (در نتیجه رنگ آنها را سایه انداختند) تا اینکه در نهایت به شکل “پنجره” تبدیل شد.

تصویر بزرگ شده از نقشه زمین SHIB Metaverse در 15 آوریل | منبع: Discord

به نظر می رسد که اکثر علاقه مندان به SHIB از تصمیم توسعه دهندگان برای مسدود کردن کاربر بدخیم و ایجاد جامعه ای که به شدت به سمت پذیرش و مثبت اندیشی می پردازد، حمایت می کنند. کاربر توییتر @DMCREDI نوشت:

“بدون شیب لغزنده…[regarding the ban] اینجا خانه آنهاست و آنها زبانی را انتخاب می کنند که مانند خانواده خودمان قابل قبول باشد. ساده.”


این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس