صرافی های کریپتو کره جنوبی برای تأیید کیف پول های خصوصی از Coinone پیروی می کنند

صرافی‌های کره جنوبی از کاربران می‌خواهند که آدرس کیف پول شخص ثالث خود را تأیید کنند تا به کشور کمک کنند دستورالعمل‌های قوانین سفر FATF را رعایت کند.

تحلیلگران صنعت می گویند که صرافی های بزرگ کریپتو کره جنوبی از جمله Upbit، Bithumb و Korbit از راه Coinone در ممنوعیت نقل و انتقالات به کیف پول های تایید نشده پیروی خواهند کرد.

دیروز Coinone اعلام کرد که سپرده گذاری را رد می کند کیف پول های خصوصی تایید نشده از 24 ژانویه برای کاهش خطر پولشویی. همه صرافی های کره ای، از جمله Upbit، Bithumb، Korbit و 20 مورد دیگر، انتظار می رود اقدامات مشابه یا مشابه Coinone را تا یا قبل از 25 مارس اجرا کنند. دولت کره تنظیم ضرب الاجل صرافی ها برای ردیابی دقیق تراکنش های سکه در داخل و خارج از پلتفرم های خود.

Jun Hyuk Ahn، تحلیلگر صنعت بلاک چین به کوین تلگراف گفت: «صرافی‌های کره‌ای در حال ایجاد راه‌حل‌های قوانین سفر خود هستند تا شرایط لازم برای فعالیت پس از مارس را برآورده کنند.

همه صرافی های کره ای باید تا ماه مارس از سیستم قوانین سفر استفاده کنند زیرا در آن زمان است که دولت برای آنها ضرب الاجل تعیین کرده است. کوینون فقط اول این کار را کرد.»

قانون مبادلات همچنین به کشور خاور دور کمک خواهد کرد تا با این قانون مطابقت داشته باشد گروه ویژه اقدام مالی (FATF) «قانون سفر».

با توجه به خدمات انطباق ضد پولشویی (AML). سیگناقانون سفر تصریح می‌کند که دولت‌های ملی باید «اطمینان حاصل کنند که مبادلات داخلی اطلاعات هویتی واقعی را با طرف‌های انتقال دهنده به اشتراک می‌گذارند، در غیر این صورت با افزایش نظارت AML/CFT مواجه خواهند شد».

این مقررات انطباق برای صرافی ها بخشی از یک سری طولانی از محدودیت های نظارتی برای صرافی های ارز دیجیتال است که با حساب بانکی با نام واقعی مورد نیاز برای همه کاربران قبل از اجرای این قانون در سال 2018، حساب‌های صرافی ارز دیجیتال را می‌توان به یک حساب بانکی متعلق به چندین فرد مرتبط کرد.

تا سپتامبر 2021، صرافی‌ها باید تأیید سیستم مدیریت امنیت اینترنت (ISMS) و یک شریک بانک داخلی واحد را داشته باشند که حساب‌های نام واقعی صادر می‌کند. تمام صرافی هایی که نمی توانستند الزامات را برآورده کنند، مجبور شدند جفت های KRW را حذف کنند تجارت یا تعلیق خدمات در مجموع

مربوط: بایننس ترکیه 8 میلیون لیره را به دلیل عدم پایبندی به پولشویی جریمه کرد

این کشور با مسائل مربوط به انطباق جهانی با FATF مرتبط با توکن های غیرقابل تعویض (NFT) نیز دست و پنجه نرم کرده است. تنظیم‌کننده‌های مالی مسیر سیاست خود را در مورد NFT تغییر دادند تا اینکه آخرین بیانیه کمیسیون خدمات مالی در 24 نوامبر اعلام کرد که این موضوع را انجام خواهد داد. گزینه های آن برای تنظیم را بررسی کنید و NFT های مالیاتی.

در سطح جهانی، مبادلات کره جنوبی در تبعیت از این قاعده، نقاط پرت هستند. در حال حاضر، هیچ صرافی بزرگ دیگری وجود ندارد که کاربران را ملزم به تأیید کیف پول خصوصی خود کند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس