ولادیمیر گوربونوف بنیانگذار و مدیر عامل کیف پول Crypterium و اپلیکیشن نئو بانک است که از بیش از 600000 مشتری ثبت شده در 170 کشور جهان پشتیبانی می کند. این شرکت به تازگی راه اندازی شده است Choise.com در کنار یک توکن جدید، نشانه CHO. Choise.com کاربران را قادر می سازد تا با فشار یک دکمه، بین امور مالی متمرکز (CeFi) و غیرمتمرکز (DeFi) مبادله کنند، به این معنی که می توانند از قدرت و مزایای هر دو دنیای دارایی دیجیتال استفاده کنند.

ما اخیراً با Gorbunov در مورد راه اندازی محصول جدید Crypterium صحبت کردیم و همه چیز را در مورد برنامه های هیجان انگیز Choise.com یاد گرفتیم.

س: Choise.com چیست و چگونه تجربه کاربری فعلی Crypterium را متحول خواهد کرد؟

آ: Choise.com گام بعدی واضح و منطقی در تکامل شرکت ما است. ما زمانی وارد بازار شدیم که DeFi در ابتدای راه بود، با هدف ساخت یک کیف پول ارز دیجیتال با استفاده آسان. در نتیجه، کریپتریوم به یکی از راحت‌ترین و کاربرپسندترین بانک‌های ارز دیجیتال جهانی برای خرید، مبادله و برداشت ارزهای دیجیتال تبدیل شده است.

در این بین، بازار DeFi رشد انفجاری را نشان داده است و اکنون در حال بلوغ است. مصرف کنندگان به دنبال فرصتی برای استفاده از مبادلات غیرمتمرکز و راه حل های زنجیره ای متقابل هستند. وقتی کاربران به طور مستقیم با یکدیگر تعامل دارند، دی‌فای بازدهی عالی را ممکن می‌سازد – نقدینگی که ارائه می‌کنند با حذف واسطه‌ها، کارایی بازار و بازدهی را افزایش می‌دهد.

شرکت‌های CeFi که شبیه Crypterium هستند، نه تنها بر خرید، فروش و مبادله ارز دیجیتال تمرکز کرده‌اند، بلکه به مصرف‌کنندگان فرصت کسب درآمد از سرمایه‌شان را نیز داده‌اند. بازخورد کاربران و تحقیقات مصرف‌کننده ما نشان می‌دهد که مشتریان ما مشتاق هستند از بازده‌های بالاتر موجود در دنیای DeFi بهره ببرند، اما امروزه این از نظر فنی بسیار دشوار است و به راحتی قابل دسترسی نیست. ما در کریپتریوم، ماموریت خود را برای آسان کردن استفاده از دنیای ارز دیجیتال مانند پول معمولی حفظ کنیم، بنابراین ما یک راه حل منحصر به فرد در قالب Choise.com ایجاد کرده ایم.

در قلب Choise.com یک اکوسیستم جدید و داخلی DeFi – Charism، ​​مجموعه ای از محصولات، از جمله کیف پول غیرقانونی، پل های زنجیره ای متقابل، مشتقات غیرمتمرکز و سایر راه حل های DeFi قرار دارد. این به کاربران کریپتریوم این امکان را می‌دهد که نه تنها به تمام مزایای دنیای CeFi مانند تبادل آسان، پرداخت‌ها و انتقال پول دسترسی داشته باشند، بلکه به بازده بالاتر DeFi نیز دسترسی داشته باشند.

ما تخمین می زنیم که این فرصت های منحصر به فرد “انتخاب برای کسب درآمد بیشتر” برای 100 میلیون کاربر در سراسر جهان در دسترس خواهد بود که در چند سال آینده وارد این بازار خواهند شد.

س: چگونه توکن CHO Choise.com را به پلتفرم بهتری تبدیل می کند؟

آ: هر کاری که Choise.com انجام می دهد با هدف اطمینان از این است که هر کاربر انتخابی برای کسب درآمد بیشتر دارد. تنها کاری که ما در سه سال آینده انجام خواهیم داد این است که مردم را قادر به استفاده از پتانسیل سرمایه خود کنیم. برای این کار، ما محصولاتی را برای مخاطبانی از کاربران جدید و کاربران فعلی ایجاد می کنیم، به طوری که همه می توانند انتظار داشته باشند به جای 5٪ بازدهی 10٪ یا نه 50٪، بلکه 100٪ دریافت کنند.

همه این فرصت‌ها برای سپرده‌ها نیز نگران‌کننده هستند زیرا سودآوری بیشتری خواهند داشت.

برای گسترش محصول و قابلیت های جامعه در بخش غیرمتمرکز بازار، یک توکن جدید CHO اضافه خواهد شد. عوامل متعددی بر طراحی توکن جدید ما تأثیر گذاشت. با سرمایه‌گذاری جمعی اخیر Seedrs، ثبت نام FCA در انگلستان و راه‌اندازی کارت ویزا آتی ما در ایالات متحده، و همچنین پیشنهادات B2B و مستقیم به مصرف‌کننده، شرکت در حال گسترش است. ما یک مسیر استراتژیک روشن برای دستیابی به سرمایه 10 میلیارد دلاری و ایجاد پایگاه درآمد چند میلیون دلاری کاربران در سراسر جهان داریم.

با این حال، ما همچنین می‌دانیم که Charism یک اکوسیستم DeFi مجزا و مستقل است و بنابراین باید به روش معمول DeFi از طریق یک توکن اختصاصی مورد استفاده در پروتکل‌های آن ساخته شود. توکن CHO پروتکل های کارآمد را در یک محیط غیرمتمرکز مستقر می کند، در حالی که هنوز مستقل از شرکت است. همچنین کاربران را قادر می سازد تا از طریق اجرای حکمرانی، مکانیک رأی گیری و غیره به سهامداران اکوسیستم تبدیل شوند و از این طریق به آنها اجازه می دهد تا بر تصمیمات حیاتی در اکوسیستم کاریسم تأثیر بگذارند.

س: CHO و CRPT چگونه تعامل خواهند داشت؟ آیا CRPT همچنان نشانه اصلی تعامل پلتفرم خواهد بود؟

آ: توکن CHO ستون فقرات اکوسیستم DeFi جدید ما خواهد بود. CRPT توکن اصلی عملکرد CeFi ما بوده، هست و خواهد بود، که توکن کاربردی پلتفرم است.

با CHO، هدف ما دستیابی به تمرکززدایی کامل و تشکیل جامعه ای از دارندگان توکن علاقه مند است که می توانند بر توسعه پروتکل های غیرمتمرکز به عنوان بخشی از Choise.com تأثیر بگذارند و بر آن نظارت داشته باشند.

مدل‌های کارمزد تراکنش و «سوزاندن» در Crypterium همچنان پابرجا هستند. برای کاربران Crypterium و دارندگان CRPT، رمز جدید CHO یک امتیاز خواهد بود. آنها می توانند آن را از طریق airdrops یا به عنوان پاداش برای هر فعالیت حساب دریافت کنند. بنابراین CHO مزیت اضافی تحریک فعالیت در دنیای متمرکز Crypterium را خواهد داشت. طی دو سال آینده، بودجه CHO 10٪ از کل عرضه توکن CHO خواهد بود و از طریق چندین برنامه airdrop بین دارندگان توکن فعال CRPT توزیع خواهد شد.

دورهای فروش برای CHO تشکیل یک جامعه و مشارکت های بلند مدت است. وجوه جمع‌آوری‌شده در ابتدا عمدتاً برای تشکیل نقدینگی توکن در نظر گرفته شده است، زیرا در بیشتر پروتکل‌های DeFi، نقدینگی برای Charism نیز ضروری است، به ویژه در زمان راه‌اندازی. برای کاربران و Choise.com، این یک داستان برد-برد و پایه ای برای توسعه موفقیت آمیز یک اکوسیستم جدید است.

در عین حال، مثال سایر شرکت ها، برای مثال Сrypto.com با سرمایه چند ده میلیون دلاری، نشان می دهد که ظهور توکن دوم تأثیر مثبتی بر توسعه اکوسیستم و موفقیت آن دارد.

س: آیا می توانید تمام مزایای مرتبط با اکوسیستم Charism DeFi را به وضوح بیان کنید؟

آ: اکوسیستم Charism DeFi مبتنی بر یک کیف پول غیر حضانت است. امروزه تعداد زیادی بلاک چین وجود دارد و در حال تکامل و رشد هستند. بسیاری از آنها ویژگی های هیجان انگیزی دارند، اما برای دسترسی به آنها، باید برای هر کدام یک برنامه یا سرویس داشته باشید و همچنین در هر بلاک چین برای تراکنش های اولیه سرمایه داشته باشید – این بسیار ناخوشایند است.

تجمیع کننده پروتکل DeFi ما به مردم این امکان را می دهد که نه تنها بین شبکه ها جابجا شوند بلکه همه چیز را در یک بازار مشاهده کنند. ما قصد داریم خدمات دیگری را از طریق کیف پول نگهبانی خود اضافه کنیم تا درآمد کاربران خود را افزایش دهیم. برخی از این مزایا از قبل برای کاربران ما آشنا هستند، مانند مبادله و خرید توکن. در آینده، ما برنامه ریزی خواهیم کرد که به تدریج مشتقات و راه حل های دیگر را بسته به مقررات اضافه کنیم.

برای قابلیت همکاری، ما یک پروتکل سازنده تراکنش Charism ساخته‌ایم که به شما امکان می‌دهد تراکنش‌ها را در کیف پول متمرکز جمع‌آوری کنید و آن تراکنش‌ها را به هر کجا که می‌خواهید ارسال کنید – حتی به یک شبکه غیرمتمرکز. این می تواند خرید یک توکن LP، یک سکه جدید، یک مبادله یا سایر فعالیت های غیرمتمرکز باشد. برای کاربران ما بسیار هیجان انگیز و در بازار امروز منحصر به فرد است

س: ایده ساخت پروتکل داخلی خود چگونه محقق شد؟

آ: بسیاری از شرکت ها شروع به کار بر روی ترکیب قابلیت های CeFi و DeFi کرده اند. ما یکی از اولین کسانی هستیم که چنین راه حل جامعی را ارائه می دهیم.

در واقع، ما فقط نمی‌خواستیم DeFi بسازیم. ما می خواستیم “MetaFi” را راه اندازی کنیم، که ما را ملزم به ایجاد پروتکل خودمان می کند. در بازار فعلی چنین راه حلی وجود ندارد. ما این را می دانیم، بنابراین نه ماه پیش، شروع به ایجاد تخصص در شرکت، تحقیق در مورد راه حل های موجود، اضافه کردن اعضای تیم جدید و تجزیه و تحلیل چگونگی اجرای مناسب این امر کردیم. Charism در آینده ای نزدیک راه اندازی خواهد شد تا این دو دنیای مبادلات متمرکز و غیرمتمرکز را پیوند دهد.

س: به نظر شما کدام مزیت غیرمتمرکز تجربه کاربر را متحول خواهد کرد؟

آ: ما فکر می کنیم که سود اصلی درآمدزایی برای مشتریان ما خواهد بود. بازار ارزهای دیجیتال توسط اکثر کاربران به عنوان راهی برای سرمایه گذاری و رشد پول خود تلقی می شود. Crypterium، همراه با Choise.com ورود به بازار DeFi را برای مصرف‌کنندگان بسیار آسان‌تر می‌کند و مأموریت مداوم ما برای ایجاد دسترسی شفاف، آسان برای استفاده و مشتری محور به دنیای دارایی‌های دیجیتال را دنبال می‌کند.

س: آیا فکر می کنید آینده پر از پلتفرم های پلتفرم CeFi و DeFi است یا صرافی های غیرمتمرکز به تنهایی؟

آ: ما فکر می کنیم در چند سال آینده دو روند اصلی وجود خواهد داشت. اولین مورد افزایش مقررات است، و ما می‌توانیم انتظار تمرکز بیشتر تنظیم‌کننده‌ها بر روی دنیای DeFi را داشته باشیم، اگرچه امیدواریم هنوز فرصتی برای نوآوری وجود داشته باشد. ثانیاً این دو جهان به پل نیاز دارند. در اینجا در Crypterium، ما در هر دو جهت پیشرو هستیم: Crypterium تجربه بسیار خوبی در کار با تنظیم‌کننده‌ها دارد و ما از این جهت که دسترسی و استفاده از ارزهای ارز دیجیتال شده را ساده و آسان کرده‌ایم پیشرو هستیم.

س: آیا نوآوری Choise.com الهام بخش دیگر پلتفرم ها برای ساختن چیزی مشابه خواهد بود؟

آ: ما خود را در دنیای ارزهای دیجیتال پیشگام می دانیم – ICO اصلی ما یکی از پرمشترک ترین برنامه ها بود و ما اپلیکیشنی را ایجاد کرده ایم که یکی از ساده ترین برنامه های موجود در بازار است. ما معتقدیم که راه حل ها و روندهای جدیدی را برای بازار ایجاد خواهیم کرد. شما باید درک کنید که ما همه برنامه های خود را به طور کامل اعلام نکرده ایم. و خدماتی را معرفی خواهیم کرد که فکر می کنیم انقلابی خواهد بود. کاری که امروز انجام می دهیم اولین قدم بزرگ به سوی آن دنیای جدید است.

س: از آنجایی که آنها می توانند بین CeFi یا DeFi یکی را انتخاب کنند، به نظر شما کدام پلتفرم در بین کاربران محبوب ترین خواهد بود؟

آ: وقتی تنظیم‌کننده‌ها بیشتر درگیر شوند، باید ببینیم که چگونه بر بازار دارایی‌های دیجیتال تأثیر می‌گذارد. اما به نظر ما، انتخاب بین CeFi و DeFi به نفع راه حل هایی مانند MetaFi ما است، جایی که فرد حق انتخاب دارد. ما مطمئن هستیم که توکن CHO ما به استاندارد طلایی برای توکن‌های غیرمتمرکز تبدیل می‌شود و به مردم این امکان را می‌دهد تا از مزایای «پل زدن» CeFi و DeFiworlds لذت ببرند و فرصت‌هایی را برای بازدهی عالی به روشی ساده و آسان برای استفاده باز کنند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر