ظاهراً Coinsuper مستقر در هنگ کنگ برداشت مشتریان را مسدود می کند

بر اساس گزارش‌ها، پنج مشتری پس از توقف برداشت توکن‌ها به پلیس شکایت کردند و آنها را قادر به بازپس گیری حدود 55000 دلار ارز دیجیتال و فیات نکرد.

بر اساس گزارش ها، یک صرافی ارز دیجیتال در هنگ کنگ تمام درخواست های برداشت را متوقف کرده است. Coinsuper تنها شرکت ارز دیجیتال در چین است که دارای مجوز از دولت است و توسط یکی از مدیران ارشد سابق UBS Group AG در نوامبر 2017 تاسیس شد.

در گزارش بلومبرگ بر اساس بررسی پیام‌های گروه چت تلگرام اولیه بورس، نشان می‌دهد که مشتریان بورس از اواخر نوامبر قادر به برداشت وجه نیستند.

بر اساس گزارش‌ها، پنج مشتری پس از توقف برداشت توکن‌ها به پلیس شکایت کردند و آنها را قادر به بازپس گیری حدود 55000 دلار ارز دیجیتال و پول نداشتند.

اعتراض عمومی علیه Coinsuper، که توسط Pantera Capital حمایت می شود و توسط کارن چن، که قبلا به عنوان رئیس شرکت UBS China کار می کرد، اداره می شود، ممکن است مقامات هنگ کنگ را مجبور به اعمال پلیس سخت گیرانه کند. همانطور که توسط Cointelegraph در سپتامبر 2021 گزارش شد، یکی از مدیران ارشد کمیسیون اوراق بهادار و آتی شهر ایالت گفت که بیشتر برای مبارزه با تقلب در ارزهای دیجیتال اقدام لازم است، راهنمایی های آینده در مورد تجارت دارایی دیجیتال در منطقه اداری ویژه را پیشنهاد می کند.

ماه گذشته، مدیر گروه گفتگوی تلگرام کوین‌سوپر ظاهراً پاسخ به سؤالات مربوط به برداشت‌های ناموفق را متوقف کرد، سپس هفته گذشته دوباره ظاهر شد و از مشتریان خواست آدرس ایمیل خود را ارائه دهند. برخی از مراجعین در آن زمان گفتند که حتی پس از ارائه مشخصات خود، هیچ پیگیری دیگری صورت نگرفت.

بر اساس گزارش، این صرافی در 24 ساعت گذشته تقریباً 17.4 میلیون دلار حجم را پردازش کرده است که از اوج روزانه 1.3 میلیارد دلاری در اواخر سال 2019 کمتر است. داده ها شرکت Nomics

مربوط: مالکان هنگ کنگ به صرافی های ارز دیجیتال به دنبال شفافیت مقرراتی اجاره می دهند

در حین صحبت با بلومبرگ، یکی از سرمایه گذاران خطرپذیر که از Coinsuper حمایت کرده بود، گفت که آنها سرمایه گذاری یک میلیون دلاری خود را در صرافی به طور کامل لغو کرده اند. VC گفت که آنها شش تا هشت ماه پیش ارتباط خود را با تیم مدیریت صرافی از دست داده اند و کارن چن، رئیس و مدیر عامل شرکت، دیگر در وی چت پاسخ نداده است. بر اساس گزارش ها، بین ژوئیه و دسامبر، چندین کارگر شرکت را ترک کردند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس