ثابت_سوزش_SHIB_تقریباً_تاثیری_بر_عملکرد_توکن نداشت

  • در 65 روز گذشته، SHIB شاهد کاهش مداوم بوده است.
  • اثبات بیشتر کاهش SHIB این واقعیت است که ارزش بازار میم کوین در حدود 65 روز پیش 13.36 میلیارد دلار بود.
  • داده ها همچنین نشان می دهد که سوزاندن مداوم SHIB بر عملکرد کریپتو تأثیری نداشته است.

در 23 آوریل، شیبا اینو اکوسیستم با هدف نهایی کاهش عرضه در گردش Shiba Inu (SHIB) یک پورتال سوزان راه اندازی کرد تا کمیاب آن را افزایش دهد تا قیمت توکن را بالا ببرد.

متأسفانه، همه چیز دقیقاً طبق برنامه ریزی پیش نرفت میم سکه همانطور که بازار نزولی اخیر آچاری را در کار انداخت.

در 65 روز گذشته، SHIB شاهد کاهش مداوم بوده است. زمانی که پورتال رایت در ماه آوریل راه اندازی شد، SHIB حدود 0.000024 دلار ارزش داشت، اما در حال حاضر، طبق CoinMarketCap، SHIB با قیمت 0.00001096 دلار معامله می شود.

اثبات بیشتر کاهش SHIB این واقعیت است که ارزش بازار میم کوین در حدود 65 روز پیش 13.36 میلیارد دلار بود. تا امروز، 6.02 میلیارد دلار است.

Marketcap (SHIB) (منبع: Santiment)

شاخص حمایت نسبی SHIB (RSI) نیز در 60 روز گذشته در زیر 50 منطقه خنثی باقی مانده است، اگرچه میم کوین در 21 ژوئن زمانی که اقدام به کراس اوور کرد، کمی تسکین یافت.

داده ها همچنین نشان می دهد که سوزاندن مداوم SHIB بر عملکرد کریپتو تأثیری نداشته است. در 27 ژوئن تعداد کاربران فعال در شبکه 90 درصد کاهش یافت.

آدرس های فعال روزانه (منبع: Santiment)

رشد شبکه برای SHIB نیز کم رنگ بوده است. داده‌های Santent نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌های جدید ایجاد شده در شبکه از 12 می تا کنون بیش از 200 درصد کاهش یافته است.

رشد شبکه SHIB (منبع: Santiment)

علاوه بر همه اینها، حجم اجتماعی SHIB نیز حدود 87 درصد کاهش یافته است. با این حال، تسلط اجتماعی SHIB تا حدی رشد نشان داده است.

سلب مسئولیت: دیدگاه ها و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CQ نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CQ همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر