ویجر

    • Voyager به 75 میلیون دلار از یک خط اعتباری صادر شده توسط Alameda برای پردازش برداشت های محدود وابسته است.
    • شرکت کارگزاری کریپتو از زمان سقوط 3AC در آب داغ بوده است.
    • وویجر همچنین به دلیل عدم رعایت مهلت‌های وام، به 3AC اخطار پیش‌فرض داده است.

بر اساس گزارش‌ها، شرکت کارگزاری ارز دیجیتال Voyager اکنون به ۷۵ میلیون دلار از یک خط اعتباری منتشر شده توسط Alameda Research برای پردازش برداشت‌های محدود متکی است و به دنبال گزینه‌هایی برای بازیابی وجوه است.

وویجر دیجیتال، شرکت کارگزار ارزهای دیجیتال، اعلام کرد که اخطاریه ای مبنی بر عدم پرداخت وام به ارزش 675 میلیون دلار (بر اساس قیمت فعلی بیت کوین) به Three Arrows Capital (3AC) صادر کرده است. این اطلاعیه در پی عدم رعایت مهلت وام توسط 3AC صادر شد. این شرکت قصد دارد بهبودی خود را دنبال کند و اکنون درگیر بحث های حقوقی است.

وویجر یکی از شرکت های متعددی است که به دلیل مشکلات نقدینگی 3AC با مشکلات مالی جدی مواجه است. در حال حاضر، خطوط اعتباری را از بازوی سرمایه گذاری Alameda Research LLC تضمین کرده است. این شرکت تجاری است که توسط Sam Bankman-Fried (SBF) تأسیس شده است.

وویجر اعلام کرده است که به 75 میلیون دلار از خط اعتباری Alameda دسترسی پیدا کرده است و ممکن است در صورت نیاز برای تسهیل سفارش‌ها و برداشت‌های مشتری، بیشتر به وجوه وارد کند. برداشت ها در Voyager در حال حاضر محدود است.

استفان ارلیش، مدیر اجرایی وویجر در بیانیه‌ای به مطبوعات گفت:

ما با جدیت و به سرعت در حال تلاش برای تقویت ترازنامه و پیگیری گزینه‌های خود هستیم تا بتوانیم به تقاضای نقدینگی مشتریان ادامه دهیم.

بازار کریپتو در حال حاضر در یکی از بدترین رکودهای تاریخ خود قرار دارد. روندهای بزرگتر اقتصاد کلان، مانند تورم جهانی و افزایش نرخ بهره بانک های مرکزی نیز بر بازار تأثیر گذاشته است. با این حال، بزرگترین دلیل برای وضعیت فعلی 3AC سقوط Luna است که سرمایه گذاری زیادی روی آن انجام داده بود.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر