خرده فروش مواد غذایی Pick n Pay در حال گسترش پوشش بیت کوین خود به تمام فروشگاه های کشور پس از یک مرحله آزمایشی سه ماهه است.

غول خرده فروشی Pick n Pay برای پذیرش بیت کوین در 1628 فروشگاه در سراسر آفریقای جنوبی


خرده فروش مواد غذایی آفریقای جنوبی Pick n Pay در حال گسترش بیت کوین خود است (بیت کوین) پوشش تمامی 1628 فروشگاه در سراسر کشور پس از یک مرحله آزمایشی آزمایشی سه ماهه در 39 مکان.

به عنوان بخشی از عرضه در سراسر کشور، مشتریان فروشگاه می‌توانند با استفاده از ارز دیجیتال از طریق برنامه‌های گوشی هوشمند یا با اسکن یک کد QR و پذیرش نرخ تبدیل راند آفریقای جنوبی در زمان پرداخت، هزینه‌های اقلام را با استفاده از ارز دیجیتال پرداخت کنند.

برای پرداخت با بیت کوین، مشتریان به کیف پول لایتنینگ بیت کوین و برنامه اسکنر CryptoQR از CryptoConvert نیاز دارند که به کیف پول لایتنینگ بیت کوین مرتبط است. فرآیند پرداخت به کاربران نیاز دارد تا کد QR یک مورد را از طریق برنامه CryptoQR اسکن کنند و سپس برای تأیید نرخ و تکمیل تراکنش به کیف پول لایتنینگ بروید.

مربوط: پس از حکم FSCA، چشم انداز ارزهای دیجیتال آفریقای جنوبی برای رشد TradFi آماده شد

کاربران توییتر تجربه خود را از استفاده از بیت کوین برای پرداخت اقلام روزمره در فروشگاه های Pick n Pay به اشتراک گذاشتند:

این اقدام پس از آن صورت گرفت که تنظیم کننده مالی کشور، اداره رفتار بخش مالی (FSCA)، مشاوره مالی خود را اصلاح کرد قانونی در اکتبر 2022 برای طبقه‌بندی دارایی‌های ارز دیجیتال شده به عنوان محصولات مالی، برای اولین بار در آفریقای جنوبی، ارزهای دیجیتال را تحت مقررات قرار داد و به ارائه‌دهندگان خدمات مالی اجازه داد تا دارایی‌های ارز دیجیتال شده را هم در داخل و هم در سطح بین‌المللی ارائه دهند.

این زنجیره خرده‌فروشی پس از سال‌ها اجرای آزمایشی این سرویس در فروشگاه‌های منتخب، برنامه‌های خود را برای اجرای پرداخت‌های ارز دیجیتال در سراسر کشور در نوامبر ۲۰۲۲ فاش کرد. اولین آزمایش با ارزهای دیجیتال در سال 2017 انجام شد، زمانی که شرکت شروع به پذیرش بیت کوین به عنوان نوعی پرداخت در کیپ تاون کرد، اما هزینه های تراکنش و زمان انتظار مقاومت از این روند شد.

در طول برنامه آزمایشی خود، Pick n Pay با Electrum و CryptoConvert همکاری کرد تا مشتریان را قادر به پرداخت از طریق شبکه لایتنینگ بیت کوینلایه دوم به بلاک چین بیت کوین اضافه شده است که امکان تراکنش های خارج از زنجیره را فراهم می کند

در میان کشورهای آفریقایی، به نظر می رسد آفریقای جنوبی پیشرفت قابل توجهی در پذیرش ارزهای دیجیتال داشته باشد. بر اساس شاخص پذیرش کریپتو در سال 2022 توسط Chainalysis، آفریقای جنوبی از نظر پذیرش ارزهای دیجیتال در رتبه 30 جهان قرار دارد. تخمین زده شده است که حدود 10 تا 13 درصد از جمعیت آفریقای جنوبی دارایی های ارز دیجیتال شده دارند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر