• THORChain (RUNE) طی 24 ساعت گذشته و همچنین در 7 روز گذشته دو رقمی کاهش یافته است.
  • الگوی نمودار کلاسیک و اغلب قابل اعتماد سر و شانه شروع به تشکیل نمودار روزانه برای RUNE/USD کرده است.
  • یک تلاقی نزولی EMA نیز در نمودار روزانه RUNE/USD شکل گرفته است.

THORCchain (RUNE) طبق گفته ردیاب بازار کریپتو، کوین مارکت کپ، در 24 ساعت گذشته و همچنین در 7 روز گذشته دو رقمی کاهش یافته است.

در 24 ساعت گذشته، قیمت RUNE به 6.22 دلار کاهش یافته است که در روز گذشته 12.07 درصد کاهش داشته است. با نگاهی به حرکت قیمت هفتگی، RUNE نیز در 7 روز گذشته 23.85 درصد کاهش یافته است.

ارزش بازار RUNE به 2,053,857,442 دلار می رسد که THORChain را در رده 46 در لیست بزرگ ترین CoinMarketCap قرار می دهد. بازار کریپتو درپوش RUNE با ارزش بازار مربوطه 2,066,912,119 دلار و 2,022,142,950 دلار پایین تر از Klaytn (KLAY) و بالاتر از EOS قرار دارد.

فعالیت معاملاتی RUNE کمی افزایش یافته است زیرا حجم معاملات 24 ساعته آن 13.61 درصد افزایش یافته است که حدود 194,829,650 دلار است.

نمودار روزانه RUNE/USD الگوی سر و شانه را تشکیل می دهد (منبع: TradingView)

هنگامی که به نمودار روزانه برای RUNE/USD نگاه می کنیم، الگوی کلاسیک و اغلب قابل اعتماد نمودار سر و شانه شروع به شکل گیری کرده است، سیگنال دهی و معکوس شدن روند نزولی را نشان می دهد. این باید با حرکت بیشتر قیمت به سمت پایین دنبال شود.

قیمت ممکن است به سطح حمایت حدود 6.00 دلار برسد، که سطحی است که در اوایل سال جاری در ابتدای مارس به عنوان مقاومت عمل کرد. اگر قیمت به زیر سطح 6.00 دلار کاهش یابد، می توانیم شاهد کاهش بیشتر قیمت به زیر 5.00 دلار باشیم. در غیر این صورت، ممکن است شاهد تلاش قیمت برای آزمایش مجدد سطح مقاومت 9.00 دلار باشیم.

یکی از مواردی که باید از آن آگاه بود، تلاقی مرگ نزولی است که در اواخر آوریل با عبور EMA 15 از زیر EMA 50 شکل گرفته است. این می تواند نشان دهد که حرکت نزولی قیمت در تلاش برای شکستن سطح حمایت 6.00 دلار ادامه خواهد یافت.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر