برای فعال سازی ترید آزمایشی در تریدینگ ویو TradingView ، دو گزینه دارید

1.  تجارت کاغذ.  این سیستم برای انجام معاملات شبیه سازی شده در TradingView ، بدون ریسک پول واقعی طراحی شده است. برای تمرین تجارت با استفاده از Paper Trading ، ابتدا نمودار را باز کنید. در مرحله بعد ، Panel Trading را باز کرده و Paper Trading را از میان کارگزاران انتخاب کنید.

فعال سازی ترید آزمایشی در تریدینگ ویو TradingView

2.  حساب نمایشی کارگزار. اکثر کارگزاران پشتیبانی شده در TradingView حساب های نمایشی ارائه می دهند که می توانند برای تجارت استفاده شوند. برای این کار ابتدا باید اکانت دمو را در وب سایت کارگزار ایجاد کنید. در مرحله بعد ، کارگزار را در پنل معاملاتی پایین نمودار خود انتخاب کرده و با استفاده از اعتبارنامه حساب نمایشی کارگزار خود وارد شوید.


تریدینگ ویو چیست؟

تریدینگ ویو نسل جدیدی از پلتفرم های معاملاتی است که برپایه وب بنا شده ، و چارت و نمودار سهم ها ، ارزهای دیجیتال ، فلزات اساسی، و شاخص های جهانی را بر پایه وب و آنلاین نشان می دهد . تریدینگ ویو به نوعی شبکه اجتماعی معامله گران و تریدرها نیز به حساب می آید . وبسایت تریدینگ ویو ، یکی از معتبرترین وبسایت‌ها در زمینه تحلیل آنلاین برای تحلیل گران است . این پلتفرم برای تحلیل بازارهای سهامی، فارکس ، شاخص بازارهای جهانی آمریکا و اروپا ، طلا و ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم ، نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد .

این نکته را هم در نظر بگیرید که به صورت پیش فرض ، استفاده از خدمات تریدینگ ویو رایگان است .

اما اگر قصد داشته باشید که ، از ویژگی های خاص آن همانند آلارم ، استفاده بیشتر از ۳ اندیکاتور به صورت همزمان و غیره استفاده کنید ، نیاز دارید تا اکانت pro ، pro plus ، premium تهیه کنید .

خرید اکانت تریدینگ ویو TradingView کلیک کنید