برای تغییر تایم فریم در تریدینگ ویو TradingView ، دو ابهام وجود داره که 1- آیا تایم فریم رو میخواید تغییر بدید 2- یا اینکه نحوه نمایش تایم فریم به شکل 1Std. تبدیل شده یا یه چیزی توی این مایه ها.

اول برای رفع مشکل دوم راهکار میذاریم

اگه تایم فریمت این شکلی شده یا یه چیزی شبیه این ، زبان تریدینگ ویوت احتمالا روی آلمانی تنظیم شده و شاید خودت تغییرش دادی و حواست نبوده ، روی پروفایلت کلیک کن و منوی زبان رو انتخاب کن و انگلیسی رو تایید کن ، اگه متوجه نشدی ، روی ویدیوی زیر کلیک کن

اینم از راهکار برای رفع مشکل اول به همراه ویدیو

به شما امکان می دهد هر فاصله زمانی را از 1 دقیقه تا 12 ماه تنظیم کنید ، و همچنین با نوارهای محدوده قیمت کار کنید . قطعنامه های بیشتر به معنای امکانات بیشتر است! مجموعه استاندارد فواصل شامل محبوب ترین ها می شود و کاربران با اشتراک پولی می توانند هر فاصله ای را تنظیم کنند. این که هفت دقیقه ، دوازده دقیقه یا پنج ساعت برای هر ساز باشد ، شما تصمیم می گیرید! برای کاربران دارای طرح PREMIUM ، فواصل دوم برای پیگیری تغییرات حداقل قیمت در دسترس است. لطفاً توجه داشته باشید که فواصل دوم از قبل تنظیم شده اند و نمی توانند سفارشی شوند.

تغییر تایم فریم در تریدینگ ویو TradingView

تریدینگ ویو چیست؟

تریدینگ ویو نسل جدیدی از پلتفرم های معاملاتی است که برپایه وب بنا شده ، و چارت و نمودار سهم ها ، ارزهای دیجیتال ، فلزات اساسی، و شاخص های جهانی را بر پایه وب و آنلاین نشان می دهد . تریدینگ ویو به نوعی شبکه اجتماعی معامله گران و تریدرها نیز به حساب می آید . وبسایت تریدینگ ویو ، یکی از معتبرترین وبسایت‌ها در زمینه تحلیل آنلاین برای تحلیل گران است . این پلتفرم برای تحلیل بازارهای سهامی، فارکس ، شاخص بازارهای جهانی آمریکا و اروپا ، طلا و ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم ، نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد .

این نکته را هم در نظر بگیرید که به صورت پیش فرض ، استفاده از خدمات تریدینگ ویو رایگان است .

اما اگر قصد داشته باشید که ، از ویژگی های خاص آن همانند آلارم ، استفاده بیشتر از ۳ اندیکاتور به صورت همزمان و غیره استفاده کنید ، نیاز دارید تا اکانت pro ، pro plus ، premium تهیه کنید .

خرید اکانت تریدینگ ویو TradingView کلیک کنید