فیلیپین برای بررسی موارد استفاده از بلاک چین، برنامه آموزشی راه اندازی کرد

انریکو پرینگیت، یکی از مقامات وزارت علوم و فناوری، گفت که هدف از این آموزش ساخت اپلیکیشن های غیر ارز دیجیتال است.

دولت فیلیپین کاوش خود را در مورد موارد استفاده از فناوری بلاک چین آغاز کرده است و یک برنامه آموزشی برای محققان در وزارت علوم و فناوری دولت (DOST) راه اندازی کرده است.

انریکو پرینگیت، یکی از مقامات DOST، گزارش شده است گفت که هدف از این آموزش این است که ببینیم بلاک چین چگونه می تواند در زمینه هایی مانند مراقبت های بهداشتی، حمایت مالی و کمک های اضطراری نقش داشته باشد. جدا از این موارد، Paringit خاطرنشان کرد که این وزارتخانه همچنین در حال بررسی چگونگی استفاده از بلاک چین در صدور گذرنامه و ویزا، ثبت علامت تجاری و در سوابق دولتی است.

در حالی که کریپتوها یک برنامه کاربردی برجسته برای بلاک چین هستند، مقام DOST تاکید کرد که هدف این وزارتخانه «ساخت برنامه‌های غیرکریپتوکارنسی» است. Paringit گفت که هدف تولید متخصصان توسعه بلاک چین است که بتوانند از دولت در کاربردهای مختلف این فناوری حمایت کنند.

این برنامه بودجه ای دریافت کرد که می توانست هزینه های آموزش متخصصان و محققان فناوری اطلاعات را پوشش دهد. با این حال، Paringit تاکید کرد که فقدان کارشناسان محلی بلاک چین مشکلاتی را برای بخش ایجاد کرده است.

فورتوناتو دلا پنیا، وزیر علم و فناوری کشور نیز در این مورد نظر داد و گفت که بلاک چین “یک فناوری نوظهور مهم” است که کشور به توسعه آن نیاز دارد.

مربوط: فیلیپین اجرای آزمایشی CBDC را راه اندازی می کند

در ماه آوریل، PayMaya، دیجیتال ارائه دهنده پرداخت مستقر در فیلیپین، یک ویژگی تجارت کریپتو را در برنامه خود راه اندازی کرد. این برنامه که اغلب توسط فیلیپینی ها برای خرید آنلاین یا انتقال پول به صورت محلی استفاده می شود، بیت کوین را فهرست کرده است (بیت کوین)، اتر (ETH) و دیگر ارزهای دیجیتال برجسته برای تجارت با پزو فیلیپین.

در همان ماه، شرکت پشتیبان PayMaya، Voyager Innovations، از یک میلیارد دلار گذشت پس از دریافت بودجه برای توسعه پیشنهادات ارز دیجیتال که اخیراً به برنامه پرداخت دیجیتال خود اضافه شده است. این شرکت تشخیص می‌دهد که فرصت‌هایی برای خدمت به مردم محلی فیلیپین در زمینه تامین مالی دیجیتال وجود دارد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس