پس از شایعات مربوط به سطح جدید StableCoin، Do Kwon در آب داغ انجام دهید

  • شایعه شده است که Do Kwon در حال طراحی استیبل کوین دیگری در Terra 2.0 است.
  • حساب توییتر “FatMan” ادعا می کند که منابع مورد اعتماد آنها را از این پیشرفت مطلع کرده اند.
  • جامعه ترا از این خبر خشنود نیست.

دو کوونبه نظر می رسد که بنیانگذار اکوسیستم Terra در میانه یک بحث دیگر بازگشته است. ظاهراً، با وجود شکست و فروپاشی عظیم TerraUSD (UST)، این کارآفرین کره جنوبی در حال کار روی یک استیبل کوین دیگر است.

در اوایل ماه گذشته، کل دنیای ارزهای دیجیتال از تأثیرات یک فروپاشی بی‌سابقه بازار متحمل شد. در این میان، اکوسیستم ترا به راحتی می تواند بزرگترین قربانی باشد. تا جایی که ترا و استیبل کوین آن TerraUSD تبدیل به یک داستان هشدار دهنده شده اند.

با این حال، برای نجات هر گونه امید باقی مانده و کاهش خسارت، دو کوون یک هارد فورک را پیشنهاد کرد. تیم Terra اعلام کرده بود که زنجیره جدید Terra 2.0 هیچ شباهتی به زنجیره قدیمی که آنها Terra Classic نامیده اند ندارد. استیبل کوین الگوریتمی بدنام بخشی از زنجیره جدید نخواهد بود.

با این حال، در حال حاضر، گزارش هایی از حساب های مختلف توییتر وجود دارد که ادعا می کند Do Kwon در حال حاضر بر روی طرح های طراحی برای یک غیرمتمرکز جدید کار می کند. استیبل کوین که بر روی Terra 2.0 ساخته خواهد شد. حساب کاربری با نام «FatMan» در توییتر منتشر شد و نارضایتی خود را از توسعه اعلام کرد.

همانطور که انتظار می رفت، بسیاری از جامعه از این افشاگری خشمگین هستند. یکی از کاربران گفت: “لطفا نه، ما به تازگی شروع به بهبودی از آخرین شیب کرده ایم.” دیگری گفت: «سکه ناپایدار جدید نزدیک است. با این وجود، برخی به سرعت آن را شایعات بی اساس خواندند.

از سوی دیگر، اعضای جامعه هستند که حتی در هنگام سقوط اولیه نیز غافلگیر نشدند. جو داونی، مدیر ارشد بازاریابی در پلتفرم ارزهای دیجیتال NiceHash، گفته است: “TerraUSD از ابتدا هرگز واقعاً یک استیبل کوین نبود.”

به هر حال اعضای جامعه محتاط هستند. اگر تاریخ راهنما باشد، استیبل کوین جدید ممکن است مانند سلف خود سقوط کند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر