قیمت آربیتروم پس از از سرگیری فشردگی ARB آدرس نهنگ DeFi افزایش یافت

قیمت ARB پس از اینکه یک آدرس نهنگ محبوب DeFi خرید توکن حاکمیتی را از سر گرفت، دو رقمی افزایش یافت، اما آیا این صعود پایدار است؟

در 2 ژوئن، قیمت آربیتروم (ARB) در کنار ارزهای ارز دیجیتال شده با رتبه برتر پس از رای سنای ایالات متحده به افزایش نرخ افزایش یافت. حد بدهی.

چرا قیمت ARB امروز افزایش یافته است؟

قیمت ARB 9 درصد افزایش یافت و به بالاترین حد روزانه 1.25 دلار رسید و از کل سود 1.5 درصدی بازار کریپتو در همان دوره شکست.

نمودار قیمت روزانه ARB/USDT در مقابل TOTAL. منبع: TradingView

عملکرد بهتر Arbitrum با برخی از فعالیت های خرید عجیب مرتبط با آدرس های ارز دیجیتال معامله گر محبوب اندرو کانگ همزمان شد.

قابل ذکر است، در 2 ژوئن، یکی از بنیانگذاران Mechanism Capital یک میلیون دلار استیبل کوین را به استخرهای Arbitrum واریز کرد و بیش از 20 درصد آن را صرف خرید RDNT، توکن اصلی پلتفرم وام دهی Defi کرد. سرمایه تابناک.

فعالیت ارزهای دیجیتال اندرو کانگ در 2 ژوئن قطع شد. منبع: Lookonchain

بعداً کانگ مبادله شد RDNT تازه خریداری شده و موجود او به ارزش 867000 دلار ARB ذخیره می کند. بر اساس منبع داده Lookonchain، او درآمد حاصل را به Radiant Capital واریز کرد تا سکه USD Circle (USDC) را قرض بگیرد.

پلت فرم اشاره شد:

“به نظر می رسد اندرو کانگ از اهرم فشار برای ادامه کار استفاده می کند $ARB بر @RDNTCapital. خرید کنید $ARB → سپرده گذاری $ARB → قرض بگیرید USDC دلار → خرید $ARB

آیا صعود ARB پایدار است؟

Lookonchain فاش کرد که یک نهنگ ناشناس به ارزش 1.5 میلیون دلار ARB به صرافی OKX، همزمان با نقل و انتقالات فوق الذکر کانگ سپرده گذاری کرد.

سرمایه گذاران معمولاً برای فروش توکن ها را به صرافی های ارز دیجیتال سپرده می کنند. این امر احتمال عقب نشینی ARB را در روزهای آینده در صورت کاهش تقاضا افزایش می دهد. جالب اینجاست که تنظیمات فنی توکن در نمودار روزانه نیز همین را نشان می دهد.

مربوط: پروتکل Jimbos مبتنی بر آربیتروم هک شد و 7.5 میلیون دلار در اتر ضرر کرد

قابل توجه است که ARB چیزی را چاپ کرده است که به نظر می رسد پرچم خرس است که با تثبیت قیمت بین دو خط روند موازی در حال افزایش، پس از یک حرکت قوی رو به پایین تأیید شده است. به عنوان یک قاعده، یک پرچم خرس پس از شکسته شدن قیمت به زیر خط روند پایین تر و به اندازه ارتفاع روند نزولی قبلی کاهش می یابد.

نمودار قیمت روزانه ARB/USDT. منبع: TradingView

این باعث می شود ARB در ماه ژوئن به 0.95 دلار برسد که تقریباً 20 درصد از سطح قیمت فعلی پایین تر است.

در مقابل، شکست قاطع بالای خط روند بالای پرچم احتمالاً چشم‌انداز نزولی را باطل می‌کند و نشانه آربیتروم را در مسیر 1.35 دلار قرار می‌دهد، سطح مقاومتی از جلسه مارس تا می 2023.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
اکانت پرمیوم تریدینگ ویو ارزان

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس