اورتاس پیشنهادات بیمه کریپتو را گسترش می‌دهد تا ماینینگ را شامل شود و محدودیت‌ها را افزایش می‌دهد

بیمه کریپتو Evertas محدودیت های پوشش را به 420 میلیون دلار برای هر بیمه افزایش می دهد و در عین حال پوشش استخراج اضافی را اضافه می کند.

اورتاس، یک شرکت بیمه متمرکز بر دارایی های دیجیتال، اخیراً از افزایش محدودیت های پوشش و اضافه شدن عملیات استخراج به سبد پوششی خود خبر داده است.

محدودیت‌های پوشش بیمه‌گر به ازای هر بیمه‌نامه در دارایی‌های ارز دیجیتال شده نگهبانی به 420 میلیون دلار افزایش می‌یابد، «تقریباً سه برابر میزان انتقال ریسک که قبلاً برای پروژه‌های متمرکز بر بلاک چین در دسترس بود». با توجه به یک اطلاعیه

همچنین پوشش عملیات معدن را تا سقف 200 میلیون دلار در هر سیاست اضافه می کند. به گفته اورتاس، این بالاترین محدودیت های پوشش موجود است.

مربوط: به نظر می رسد، بیمه کردن کاربران و پلتفرم های ارز دیجیتال بسیار دشوار است

توسعه سیاست‌ها تنها شش ماه پس از جمع‌آوری 14 میلیون دلاری این شرکت در دور سرمایه‌گذاری سری A به رهبری Polychain Capital انجام شد. بر اساس گزارش ها، با احتساب سرمایه اولیه اولیه 5.8 میلیون دلاری، مجموع بودجه خارجی شرکت به 19.8 میلیون دلار می رسد.

اورتاس، یک شرکت مستقر در شیکاگو، یکی از معدود بیمه‌گرانی است که بر روی ارزهای دیجیتال و دارایی‌های دیجیتال متمرکز شده است. گزارش شده است، تنها وضعیت رسمی صاحب پوشش توسط لویدز لندن.

در حالی که بیشتر صرافی‌های ارزهای دیجیتال تا حدی زیان‌ها را پوشش می‌دهند، موقعیت‌های متعددی وجود دارد که دارنده حساب ممکن است دسترسی به دارایی‌های خود را که نمی‌توان از طریق حساب یا فعالیت‌های زنجیره‌ای ردیابی کرد، از دست داد.

برای یک مقاله در Investopedia:

صرافی‌هایی مانند بایننس و کوین‌بیس ادعا می‌کنند که وجوه دیجیتال سرمایه‌گذارانی که قربانی سرقت شده‌اند را بیمه می‌کنند. اما اگر مجبور شوید رمز عبور و اعتبار خود را در یک طرح اخاذی رها کنید، به شما کمکی نخواهد کرد.

در همان مقاله ذکر شده است که بسیاری از بیمه‌گران پوشش جامعی ارائه نمی‌کنند، بنابراین مشتریان را مجبور می‌کنند تا سیاست‌ها را با هم ترکیب کنند.

به گفته اورتاس، محدودیت‌های سیاست جدید آنها برای کاهش این درد مصرف‌کننده است. در اطلاعیه این شرکت آمده است که سیاست‌های آن اکنون مقیاس‌پذیری و سرعت بیشتری را ارائه می‌کنند و «اکنون امکان دریافت یک تعهد کامل و با محدودیت بالا از یک منبع واحد را فراهم می‌کنند».

فضای بیمه ارزهای دیجیتال در مقایسه با بخش های سنتی تر مانند بیمه خانه و زندگی نسبتاً جدید است. به گفته کارشناسان، کمتر از یک درصد از کل دارایی‌های ارزهای دیجیتال از طریق سیاست‌های سنتی بیمه شده است. این نشان دهنده میزان قابل توجهی از قرار گرفتن در معرض است، به خصوص زمانی که بازار جهانی ارزهای دیجیتال را در نظر می گیریم انتظار می رود تا سال 2030 رشد قابل توجهی داشته باشد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
اکانت پرمیوم تریدینگ ویو ارزان

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس