قیمت بیت کوین برای اولین شمع هفتگی سبز خود از ماه مارس باید بالای 29450 دلار بسته شود

این یکشنبه برای گاوهای بیت کوین قابل لمس است و دهمین شمع قرمز هفتگی هنوز در خطر است.

بیت کوین (بیت کوین) باعث شد معامله گران به حدس زدن بسته شدن هفتگی 5 ژوئن ادامه دهند، زیرا قیمت بیت کوین در آخر هفته گذشته تقریباً شبیه سازی شد.

نمودار شمع ۱ هفته ای بیت کوین/دلار آمریکا (Bitstamp). منبع: TradingView

معامله گران بیت کوین 300 دلار قیمت دارند

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که BTC/USD در زمان نگارش این مقاله در حال چرخش سطح افتتاحیه خود در 30 می است که فقط 300 دلار بیشتر از هفت روز پیش است.

در حالی که ساعت ها مانده به بسته شدن شمع هفتگی، این جفت تهدید به مهر و موم شدن یک سطح پایین دیگر را حفظ کرد. این امر بیت کوین را از نظر هفته های “قرمز” متوالی به رکورد جدیدی می رساند.

در بحث در مورد نتایج بالقوه، معامله گران نظرات متفاوتی داشتند.

حساب محبوب توییتر کریپتو سانتا: «به نظر می رسد بیت کوین احتمالاً به صورت هفتگی بالاتر از 28.5 هزار دلار بسته می شود، که به معنای افزایش محدوده PA برای هفته آینده است. اضافه در نظرات روز

به عنوان Cointelegraph گزارش شده است، BTC/USD در طول هفته به معاملات خود در یک محدوده محدود ادامه داد، این امر از زمان بهبودی از پایین ترین سطح 23800 دلاری ماه می، برقرار بود.

کریپتو Santa اشاره کرد که ایالات متحده تورم داده‌ها در روزهای آتی منتشر می‌شد، این به شکل بازخوانی شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) برای ماه مه است که می‌تواند جرقه‌ای نوسان داشته باشد اگر نشان داده شود که تورم بالاتر از انتظارات بالا است.

جفری روزنبرگ، مدیر ارشد پورتفولیوی چند استراتژی سیستماتیک در غول مدیریت دارایی بلک راک، گفت: “هیئت منصفه هنوز از نظر مسیر تورمی خارج است.” گفت بلومبرگ

“شما واقعا نمی توانید فدرال رزرو را از تجارت تمرکز بر اولویت شماره یک – کاهش تورم – خارج کنید تا زمانی که واقعاً شروع به مشاهده آن نکنید. تا زمانی که این اتفاق نیفتد، زمان بسیار سختی خواهد بود.” “

چاپ CPI آوریل به 8.3% رسید که تورم را در سطوحی که از اوایل دهه 1980 مشاهده نشده بود، ترکیب کرد.

Bitfinex طولانی ترس از “فاجعه انحلال” را افزایش می دهد

در حالی که بسیاری پیش بینی کردند اینکه بیت کوین در نهایت به پایین ترین سطح ماه مه باز خواهد گشت، گروهی از معامله گران به طور آشکار صعودی باقی ماندند.

مربوط: دارندگان بلندمدت بیت کوین «توزیع» را آغاز می کنند که قبل از پایین آمدن قیمت بیت کوین بود

در صرافی بزرگ Bitfinex، شرط‌بندی‌های طولانی مدت روی BTC در آخر هفته افزایش یافت و به رکوردهای جدید رسید و باعث سردرگمی تحلیلگران شد.

این روند پس از سفر به 23800 دلار به طور قابل توجهی تسریع شد، و این نگرانی را به وجود آورد که اگر BTC/USD به سمت پایین حرکت کند، یک رویداد انحلال می تواند به شکنندگی بازار بیافزاید.

بخشی از یک توییت ارتجاعی توسط مفسر کوین سونسون: “این یا به یک پمپ فوق العاده منجر می شود … یا یک فاجعه انحلال.” خواندن در 2 ژوئن

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس