قیمت کاردانو تقلبی است؟ بازگشت 45 درصدی ADA در دو روز می تواند گاوها را به دام بیندازد

قیمت ADA در گذشته در بازارهای نزولی بهبود چشمگیری داشته است و بسیاری از آنها به تله گاو نر تبدیل شده اند.

کاردانو (ADA) قیمت از 0.48 دلار در 30 مه به 0.68 دلار در 31 می رسید – افزایش 45 درصدی در کمتر از 48 ساعت. اما ADA/USD نتوانست روند صعودی خود را بیشتر کند و تقریباً 13.75 درصد از بالاترین سطح هفتگی خود کاهش یافت.

قیمت ADA: حال و هوای بازار گوش

قیمت کاردانو در 1 ژوئن به شدت کاهش یافت و بخشی از سودهای تضمین شده در دو روز قبل را از دست داد. اکنون این سوال مطرح می‌شود که آیا جفت ADA/USD می‌تواند روند بازیابی خود را گسترش دهد، مخصوصاً در این صورت تقریبا 80 درصد زیر معامله می شود اوج آن در سپتامبر 2021 یعنی 3.16 دلار.

جالب اینجاست که روند نزولی اصلاحی آغاز شد پس از اینکه ADA میانگین متحرک نمایی 50 روزه خود را آزمایش کرد (EMA 50 روزه؛ موج قرمز در نمودار زیر) به عنوان مقاومت. همچنین، این جفت در پشت سر هم با احساسات اصلاحی گسترده‌تر در دارایی‌های پرریسک‌تر، از جمله بیت‌کوین، کاهش یافت.بیت کوین) و S&P 500 (SPX).

نمودار قیمت روزانه ADA/USD. منبع: TradingView

به گفته Digital Trend، یکی از همکاران تحلیل مالی در SeekingAlpha، اکنون، توکن کاردانو با خطر اصلاح بیشتر قیمت مواجه است. یادداشت برداری که ADA در گذشته شاهد افزایش شدید قیمت بوده است که به تله گاو نر تبدیل شده است و افزود:

در ماه مارس، شاهد افزایش قیمت ADA از 0.80 دلار به بیش از 1.24 دلار در چند هفته بودیم.

چندین عامل اساسی نیز از چشم انداز نزولی حمایت می کنند. در اول ژوئن، فدرال رزرو شروع به بازگشایی سبد دارایی های 9 تریلیون دلاری خود خواهد کرد. ایجاد بادهای مخالف بیشتر برای دارایی‌های ریسک‌پذیر، کاردانو را شامل می‌شود.

“من فکر نمی کنم که ما تاثیرات QT را بدانیم [quantitative tightening] دن آی، مدیر ارشد سرمایه گذاری گروه سرمایه فورت پیت، هنوز، به ویژه از آنجایی که ما در طول تاریخ این کاهش ترازنامه را انجام نداده ایم. گفت دیده بان بازار، اضافه کرد که حذف نقدینگی از بازار «تا حدی بر چند برابری ارزش گذاری ها تأثیر می گذارد».

قیمت Cardano رنگ پرچم گاو نر

از منظر فنی، کاردانو می تواند روند بهبود خود را در ماه ژوئن به دلیل الگوی ادامه صعودی ادامه دهد.

مربوط: سودهای اخیر بیت کوین باعث شده است که معامله گران پایین بیایند، اما معیارهای مختلف همچنان نزولی هستند

ADA در درون چیزی که به نظر می رسد یک “قلم گاو نر” است، تثبیت شده است، که توسط نوسانات قیمت در داخل یک ساختار مثلثی پس از یک حرکت عظیم به سمت بالا، به نام “میله پرچم” تایید شده است.

به عنوان یک قاعده، یک علامت گاو نر پس از شکسته شدن قیمت از خط روند بالایی خود و افزایش به اندازه ارتفاع میله پرچم برطرف می شود.

نمودار قیمت ساعتی ADA/USD با تنظیم «قلم گاو نر». منبع: TradingView

به عبارت دیگر، هدف صعودی 0.77 دلاری در ماه ژوئن، بیش از 25 درصد نسبت به قیمت اول ژوئن افزایش یافته است.

ADA/BTC یک راه اندازی صعودی مشابه را مشاهده می کند

ADA در حال طرح ریزی مشابهی در برابر بیت کوین است که شانس یک روند صعودی را برای جفت ADA/BTC در ماه ژوئن افزایش می دهد.

نمودار قیمت ساعتی ADA/BTC با راه‌اندازی «قلم گاوی». منبع: TradingView.com

در نتیجه، شکست قاطع ADA/BTC در بالای خط روند بالای پرچم می‌تواند آن را به سمت 0.00002355 افزایش دهد که 23 درصد بیشتر از قیمت اول ژوئن است.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس