LUNA 2.0

    • لارک دیویس، سرمایه گذار کریپتو، در توییتی اعلام کرد که LUNA را که در بایننس به او داده شده بود، فروخته است.
    • LUNA 2.0 airdrop پس از توزیع نابرابر واکنش شدیدی دریافت می کند.
    • سقوط اکوسیستم Terra ارزش آن را برای هولینگ زیر سوال برد.

به نظر می رسد ارز دیجیتال توییتر خشمگین است زیرا آنها معتقدند که LUNA 2.0 توزیع ایردراپ ناعادلانه بود. تیم Terra به این موضوع پرداخت و تایید کرد که توزیع ایردراپ نابرابر بوده است. آنها همچنین افزودند که فعالانه روی یک راه حل کار می کنند.

اما به نظر می‌رسد که ایردراپ با گرم‌ترین استقبال در میان جامعه کریپتو مواجه نشده است. لارک دیویس، سرمایه گذار کریپتو در توییتر خود نوشت که LUNA را که در Binance به او داده شده بود فروخت. این اقدام ممکن است این تصور را در بین سرمایه گذاران ایجاد کند که LUNA 2.0 دیگر ارزش نگهداری ندارد.

بسیاری از صرافی ها دست حمایت خود را برای حمایت از تصمیم تیم Terra دراز کرده اند. بایننس یکی از آنهاست، زیرا صرافی اعلام کرد که اولین توزیع Airdrop LUNA 2.0 تکمیل شده است. بایننس 30 درصد از LUNA 2.0 را در فاز اول خود ایردراپ کرد.

یک عکس فوری نیز در 7 می 2022 گرفته شد تا در مورد مقدار LUNA جدیدی که باید توزیع شود تصمیم گیری شود. فاز بعدی ایردراپ، همانطور که بایننس اعلام کرده است، در دسامبر 2022 آغاز خواهد شد. صرافی 70 درصد باقیمانده ایردراپ را طی 24 ماه توزیع خواهد کرد.

تیم آزمایشگاه های Terraform پس از بیرون کشیدن خود از آب های تیره، هر کاری را انجام می دهند تا LUNA را به زندگی بازگردانند. سرمایه‌گذاران با زیان‌های شدیدی مواجه شدند، زیرا برخی حتی پس‌اندازهای خود را از دست دادند. ماه می ماهی بود که سرنوشت لونا را بازنویسی کرد و باور و اعتماد بسیاری را از بین برد.

پس از راه‌اندازی LUNA 2.0 در 27 می، تیم Terra تصمیم گرفت توکن جدید Luna را به افراد آسیب‌دیده ارسال کند. این تصمیم پس از خرابی قدیمی LUNA (در حال حاضر، LUNA Classic) گرفته می شود و خود را به مقدار صفر می رساند.

کل حادثه و وقایع برای لونا دردسرساز است. مردم باید منتظر بمانند تا دریابند که آیا طرح رستاخیز به بازیابی عنوان LUNA کمک می کند یا خیر.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر