لایحه همراه با مالیات بر ارز مجازی سنا استثناء خرید را به 50 دلار کاهش می دهد

پس از چند بار دیده شدن در مجلس، یک لایحه دو حزبی به سنا ارائه می شود که خریدهای انجام شده با ارزهای دیجیتال به شدت کاهش می یابد.

قانون عادلانه مالیات ارز مجازی سال 2022 روز سه شنبه توسط تیم دو حزبی متشکل از سناتورهای پاتریک تومی و کیرستن سینما به سنای ایالات متحده معرفی شد. این لایحه همراه با لایحه ای است که قبلاً در مجلس نمایندگان ارائه شده است، اگرچه در یک جزئیات مهم متفاوت است.

هر دو لایحه مجلس نمایندگان و سنا، خریدهای کوچک انجام شده با ارز دیجیتال را از مالیات بر عایدی سرمایه حذف می کنند. در حال حاضر، هر خریدی که با کریپتو انجام می‌شود، یک رویداد مشمول مالیات است و خریداران را ملزم می‌کند تا سود خود را از تغییر ارزش ارز دیجیتال از زمان کسب آن تا زمان معامله، برای اهداف مالیاتی محاسبه کنند. مالیات بر عایدی سرمایه بسته به تعدادی از متغیرها می تواند از 0٪ تا 20٪ متغیر باشد.

را صورت حساب در فوریه به مجلس معرفی شد قانون درآمد داخلی سال 1986 را اصلاح خواهد کرد برای حذف خریدهای تا سقف 200 دلار از گزارش به خدمات درآمد داخلی (IRS). نسخه سنا، با این حال، حداکثر محدودیت مالیاتی برای خرید را 50 دلار تعیین می کند. IRS به صراحت دارد اظهار داشت که انتظار معاملات کوچک را دارد پیگیری و گزارش شود.

چندین صورتحساب، حذف سود سرمایه برای خرید ارزهای دیجیتال را پیشنهاد کرده اند. قانون عادلانه مالیات ارز مجازی در سال 2020 نیز معافیت 200 دلاری را پیشنهاد کرد، اما این لایحه برای رأی گیری به میان نیامد. لایحه ای در سال 2017 پیشنهاد می کرد که کد مالیاتی سال 1986 اصلاح شود تا خریدهای تا سقف 600 دلار حذف شود. قانون نوآوری مالی مسئول، که توسط سناتور سینتیا لومیس و کرستن گیلیبراند در ژوئن معرفی شد، همچنین شامل 200 دلار استثنا بود در خرید با ارز دیجیتال

سناتور جمهوری خواه آلاباما، تومی، عضو رده بندی کمیته بانکداری سنا، یک مدافع قدیمی ارزهای دیجیتال است. او نویسنده نیز هست از Stablecoin TRUST عمل کنید، در ماه مه به سنا معرفی شد.

لایحه قانون عادلانه مالیات ارز مجازی بعید است قبل از تعطیلات کنگره در ماه اوت در سنا مورد بررسی قرار گیرد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس