ماینر کوچک بیت کوین از شانس های بزرگ برای حل یک بلوک معتبر سرپیچی می کند

علیرغم داشتن ظرفیت هش متوسط ​​در حدود 126 TH/s، ماینر خوش شانس برنده معادل ارز دیجیتال قرعه کشی شد و 6.25 بیت کوین به ارزش حدود 266000 دلار را به خانه برد.

یک ماینر واحد بیت کوین از استخر ماینینگ Solo CK پس از افزودن موفقیت آمیز یک بلوک جدید به بلاک چین بیت کوین، با 6.25 بیت کوین (266000 دلار) برای تلاش های خود، شانس را به چالش کشید.

ماینر خوش شانس، که ممکن است فقط روی یک یا دو ماشین استخراج کرده باشد، یک مشکل را حل کرد مسدود کردن با ظرفیت هش متوسط ​​آنها 126 TH/s. طبق یک 11 ژانویه توییت از ادمین Solo، دکتر کان کولیواس، معادل حدود 0.000072٪ از کل بیت کوین است (بیت کوین) هش ریت شبکه — که 175,000,000 TH/s (175 EH/s) است.

هاس مک کوک، کارشناس استخراج بیت کوین و عضو شورای استخراج بیت کوین (BMC) به کوین تلگراف گفت که هرگز در مورد چیزی شبیه به آن نشنیده است، و افزود که “گفتن این موضوع بسیار نادر است.”

او توضیح داد: «معمولا داشتن 0.000072 درصد هش به این معنی است که Solo CK به طور متوسط ​​0.000072 درصد از بلاک ها یا حدود 1 در 1،400،000 را برنده می شود.

همه چیز در بیت کوین احتمالی است، حتی تسویه تراکنش. هر چه تاییدیه های بیشتری در مورد tx خود داشته باشید، احتمال معکوس شدن آن کمتر است.

مربوط: نحوه استخراج بیت کوین: راهنمای مبتدیان برای استخراج بیت کوین

به گفته مک کوک، ماینر می توانست از یک دستگاه استفاده کند. Antminer S19 یک دستگاه 110TH/s است، بنابراین Solo CK حتی می‌توانست تنها با یک ریگ اورکلاک شده استخراج کند! به احتمال زیاد 5 یا 6 دستگاه Antminer S9 بوده است. در هر صورت، به راحتی می تواند یک معدنچی خانگی باشد.

هش ریت یک ماشین به این اشاره دارد که در هر ثانیه چند هش یا معادله ریاضی می تواند حل کند. به طور متوسط ​​هر ده دقیقه یک بلاک جدید BTC استخراج می شود. دکتر کان کولیواس تخمین زد که شانس آنقدرها زیاد نیست، با احتمال 1 در 10000 برای یافتن یک بلوک در روز با آن، اما اضافه کرد که ماینر احتمالاً این شاهکار را تکرار نخواهد کرد.

کولیواس نوشت: «برای معدنچی درگیر، این یک شانس در طول عمر است.

“معمولاً این ماینرهای بزرگتر هستند که بلاک ها را از نظر آماری حل می کنند، اما دلیلی وجود ندارد که حتی کوچکترین ماینر نتواند آن را حل کند.”

او اشاره کرد که یک معدنچی کوچک در استخر خود حدود یک سال پیش یک بلوک را حل کرده بود.



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس