مایک نووگراتز هشدار می دهد که بازگشت 200X از ارزهای دیجیتال “عادی نیست”

مایک نووگراتز LUNAtic سابق به سرمایه گذاران ارز دیجیتال گفته است که بازده های دیوانه کننده ای که در فضای کریپتو مشاهده می شود، به سادگی ناپایدار هستند.

مایک نووگراتز، موسس میلیاردر شرکت مدیریت دارایی‌های ارز دیجیتال گلکسی دیجیتال، هشدار داده است که کسب بیش از 200 برابر بازدهی سرمایه‌گذاری‌های کریپتو به سادگی «عادی نیست».

نووگراتز روز چهارشنبه در اجلاس هنر + فناوری کریستیز در نیویورک به شنوندگان درباره نوسانات شدید صنعت کریپتو هشدار داد.

نووگراتز می‌گوید: «دوستانی داشتم که تعداد زیادی ارز دیجیتال خریده بودند، و این زندگی آنها را تغییر داده بود – افرادی که پول زیادی به دست نمی‌آوردند اما ناگهان دارایی خالص 5 میلیون دلاری در ارزهای دیجیتال داشتند.

من آنها را تکان دادم و مجبورشان کردم در چشمانم نگاه کنند، [and] من گفتم، “شما باید نیم یا دو سوم این را بفروشید، طبیعی نیست که 200 برابر پول خود را از چیزهایی به دست آورید.”

او احتیاط بیشتری ارائه کرد و گفت که «همه برای سرمایه‌گذار بودن ساخته نشده‌اند» زیرا طمع و طمع اغلب مقاومت تفکر منطقی می‌شود.

نووگراتز همچنین در مورد انتقاد از صنعت کریپتو خجالتی نبوده است. روز سه‌شنبه، او ناامیدی خود را در مورد ناتوانی‌ها و شیوه‌های ضعیف در این بخش که اخیراً آشکار شده است، برای شرکت‌کنندگان در اجلاس کریپتو بلومبرگ ابراز کرد.

او گفت: “این بسیار ناامید کننده است زیرا گاهی اوقات کل صنعت مانند یک دسته احمق به نظر می رسد.”

مخالفت جدید او با برخی از روش‌ها در فضای ارزهای دیجیتال، کمتر از دو ماه پس از اکوسیستم Terra (LUNA) است. دچار یک فروپاشی فاجعه آمیز شد، تقریباً 50 میلیارد دلار از فضای دارایی های دیجیتال در این فرآیند حذف می شود.

پس از این اتفاق، نووگراتز، یکی از حامیان آواز پروژه Terra که به طرز مشهوری با خالکوبی با تم ماه جوهر خود را نشان داد. نوشته شده است نامه ای سرگشاده در ماه مه، به پیروانش می گوید که: “خالکوبی من یادآوری دائمی خواهد بود که سرمایه گذاری مخاطره آمیز نیاز به فروتنی دارد.”

در حالی که Novogratz ممکن است بدبینانه تر از حد معمول به نظر برسد، به خصوص هنگامی که با آن ترکیب شود آشفتگی بازار اخیر، او در نهایت معتقد است که فناوری مبتنی بر بلاک چین به تدریج به بخشی اساسی از آینده دنیای مدرن تبدیل خواهد شد.

او گفت: «در دهه آینده، وب 3 و بلاک چین‌ها، صنایع، جوامع و اینترنت را آنطور که می‌شناسیم تغییر می‌دهند و خطوط بین واقعیت‌های فیزیکی و دیجیتالی ما را محو می‌کنند.»

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس