به نظر می رسد تقریباً یک ماه نمی گذرد که ما حداقل اخبار هیجان انگیزی در مورد اوکراین نمی شنویم. QMALL صرافی کریپتو به عنوان مثال، این شرکت اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد تا پایان سال 2022 متاورس خود را راه اندازی کند و اگر این به اندازه کافی مهم نبود، یک صرافی ارز دیجیتال QMALL نیز در این متاورز وجود خواهد داشت.

با این حال، این خبر که رگولاتورهای اتحادیه اروپا به تازگی مجوز ارز دیجیتال و درگاه پرداخت را به QMALL اعطا کرده اند، هیجان انگیزترین تا به امروز است. به طور خلاصه، دریافت تشویق های اتحادیه اروپا به تازگی دریچه ای را برای QMALL به روی جهان گسترده تر فراهم کرده است، و برای چنین شرکت نسبتاً جوانی، این یک دستاورد چشمگیر است.

QMALL در سال 2021 توسط مایکولا اودیانسکی و بوهدان پرایلپا، رویاپردازان بلاک چین و ارزهای دیجیتال اوکراینی تاسیس شد. رزومه این شرکت در حال حاضر بسیار چشمگیر بود، زیرا توانسته بود به اولین صرافی ارز دیجیتال تنظیم شده توسط دولت اوکراین تبدیل شود و از نظر ایمنی، سهولت استفاده و کمیسیون کم در میان جامعه کریپتوها شهرت خوبی به دست آورد.

این شرکت که توسط دو تن از تاثیرگذارترین بازیگران این صنعت رهبری می‌شود، جای تعجب نیست که برنامه‌ها و رویاهای بزرگی برای تبدیل شدن به صرافی ارزهای دیجیتال در جهان دارد. با مجوز تجارت منطقه یورو و درگاه پرداخت، رویاهای QMALL یک قدم به واقعیت نزدیک‌تر شده‌اند.

لیتوانی: دری به سمت منطقه یورو

هارنسینگ قصد دارد نه تنها تبدیل به یک صرافی ارز دیجیتال دیگر شود، بلکه تبدیل به صرافی شماره یک جهان شود QMALL برای یافتن دری به جهان نیاز است. این شرکت این در را در کشور کوچک بالتیک لیتوانی پیدا کرد. با ثبت نام به عنوان UAB QMALL در لیتوانی، این شرکت اکنون رسماً به عنوان یک نهاد اروپایی شناخته شده است و باید قوانین و مقررات اتحادیه اروپا را رعایت کند.

QMALL به‌عنوان «اپراتور صرافی مجازی» و «اپراتور کیف پول ارز مجازی سپرده‌گذاری» توسط «سرویس بررسی جرم مالی» تحت «وزارت کشور جمهوری لیتوانی» به‌طور رسمی ثبت شده است.

در نتیجه این ثبت، شرکت از نظر قانونی ملزم به رعایت قوانین سختگیرانه اتحادیه اروپا در مورد شفافیت، امنیت داده ها و گزارش هر گونه فعالیت مشکوک به پولشویی است. اکنون از نظر قانونی به این مقررات ملزم است، بدون شک اعتماد کلی به QMALL به عنوان برندی که مردم می توانند به آن اعتماد کنند، افزایش می دهد.

استراتژی های معاملاتی جدید برای QMALLERS

یکی از مزایای تقریباً فوری ثبت QMALL این است که کاربران آن می توانند با جفت یورو معامله کنند. به محض اتصال درگاه پرداخت اروپایی آن، معامله گران می توانند انواع استراتژی های جدید را برای بهبود شانس سودآوری خود اعمال کنند. همچنین، از آنجایی که بیشتر دنیای کریپتو نیز به زودی توانایی استفاده از توکن QMALL را خواهند داشت، بدون شک هزاران کاربر جدید جذب این سرویس خواهند شد. در نتیجه، به جرات می توان گفت که کاربران این سرویس می توانند به زودی انتظار افزایش قابل توجهی در ارزش توکن ها داشته باشند.

فرصت ها در همه جا در سوفیا آنتیپولیس

تقویت دیگر QMALL همکاری شرکت با سوفیا آنتیپولیس است. اگر تا به حال نام سوفیا آنتیپولیس را نشنیده اید، این مکانی در جنوب شرقی فرانسه است که بسیاری از آن به عنوان دره سیلیکون فرانسه یاد می کنند. سوفیا آنتیپولیس خانه بیش از 2500 شرکت در 2400 هکتار است. میزبان استارت آپ های موفق متعددی در کنار بسیاری از برندهای بزرگ جهانی مانند آی بی ام، سامسونگ و سیسکو سیستمز است. فرصت ملاقات و حتی همکاری با برخی از شرکت های برتر فناوری جهان اکنون در دسترس QMALL است.

تا بی نهایت، و فراتر از آن: بزرگترین سکوی پرتاب اروپا!

QMALL در حال حاضر در سوفیا آنتی‌پولیس تأثیر گذاشته و از ایجاد بزرگترین سکوی پرتاب اروپا خبر داده است. برای کسانی که نمی‌دانند، لان‌پد بستری برای راه‌اندازی پروژه‌های ارزهای دیجیتال است. به طور معمول، افرادی که در مراحل اولیه یک پروژه روی دارایی های دیجیتال سرمایه گذاری می کنند، بالاترین بازده را تجربه می کنند. و غیر معمول نیست که شاهد بازگشت های متحول کننده زندگی صد برابر یا بیشتر باشیم.

تیم QMALL در حال برنامه ریزی برای راه اندازی هفتگی یا دو هفته ای پروژه های جدید است که تقریباً بلافاصله شروع می شود. در نتیجه وجود پروژه های بیشتر، افراد بیشتری این فرصت را خواهند داشت که در مراحل اولیه در پروژه مشارکت کنند. علاوه بر این، این پروژه عظیم به بسیاری از استارتاپ‌ها کمک می‌کند تا منابع مالی مورد نیاز خود را به دست آورند و شرکت‌های اوکراینی بیشتری را به بازار اروپا دسترسی داشته باشند.

به دنبال QMALL خوب است

اکنون با دروازه ای به بازار جهانی ارزهای دیجیتال، به نظر می رسد که پایانی برای افزایش شهاب سنگ QMALL وجود ندارد. ارزش توکن ها همچنان در حال افزایش است و به نظر می رسد رویای بنیانگذاران مبنی بر تبدیل شدن به صرافی شماره یک زودتر از آنچه فکر می کنیم محقق شود. در نتیجه این خبر، احتمالاً شاهد جذب هزاران معامله‌گر دیگر به بیش از 10000 معامله‌گر خواهیم بود که قبلاً از خدمات QMALL استفاده می‌کردند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر