با افزایش محبوبیت پروژه های ارز دیجیتال همراه با افزایش فروش توکن در چند سال اخیر، پیوستن به پروژه ها در مرحله راه اندازی آنها به یک مفهوم رایج تبدیل شده است.

در عین حال، به دلیل محبوبیت و پتانسیل آن برای کسب درآمدهای کلان، بسیاری از افراد بدون درک زیادی از خطرات ناشی از آن وارد این صنعت شده اند. زیرا نه تنها فرصت های بیشتری برای افراد برای دستیابی به منافع وجود دارد، بلکه شانس بیشتری برای کلاهبرداری افراد نیز وجود دارد.

یک تحقیق بازار جهانی که توسط تیمی جدید و امیدوارکننده از توسعه‌دهندگان انجام شد، نشان داد که شرکت‌های بزرگ، اینفلوئنسرهای معروف و برندها به پروژه‌های ارز دیجیتال پیوسته‌اند و به آرامی وارد دنیای مورد انتظار وب 3.0 شده‌اند.

همانطور که امروز می دانیم، وب 3.0 مرحله بعدی تکامل اینترنت است. با توجه به این واقعیت که این مفهوم هنوز نسبتاً جدید است و هنوز جنبه های زیادی وجود دارد که هنوز باید بهبود یابد، ورود به مرحله بعدی تکامل آنقدرها هم که به نظر می رسد ساده نیست. بدون داشتن تیمی متشکل از مهندسان، طراحان، بازاریابان، مجموعه موفق NFT، حضور در متاورس، و غیره و غیره نمی‌توان وارد شد، زیرا هیچ اکوسیستم تمام چرخه وب 3.0 برای کمک به تأثیرگذاران وجود ندارد. ، هنرمندان، افراد مشهور و برندها برای کسب درآمد از فعالیت ها، ایجاد بازی و برگزاری رویدادها برای طرفداران خود. بنابراین، هنوز راه همواری برای ورود به جهان وجود ندارد تا با کسب و کار و روندهایی که امروزه صنعت تأثیرگذاران را متحول می کند، همراه باشید.

ایجاد یک اکوسیستم که بتواند تمام آن جنبه ها را پوشش دهد، به هدف اصلی یک پروژه خاص به نام تبدیل شده است WeWay. آنها بر این باورند که این کار را می توان با همکاری با اینفلوئنسرها انجام داد تا آنها را قادر به کسب درآمد از ایجاد NFT، اجرای کنسرت در متاورس، و موارد دیگر، به منظور به دست آوردن یک تجربه منحصر به فرد، کسب دانش از یکدیگر و به حداکثر رساندن درآمد کند.

این راه حل نه تنها به اینفلوئنسرها و برندها کمک می کند، بلکه به آژانس هایی که در حال ایجاد پل بین هنرمندان، NFT و متاورس هستند نیز کمک می کند.

آنها همچنین در برنامه خود برای ایجاد بازاری گنجانده اند که در آن همه می توانند NFT ها را برش دهند، بخرند/ بفروشند، اقلام متاورس را معامله کنند، دراپ های NFT را اجرا کنند، و همچنین برای کاربران در مورد حرفه ها در وب 3.0 دانش ارائه دهند.

WeWay بر چهار راه حل اصلی، آژانس، دانشگاه، متاورس و بازار تمرکز دارد.

اولین راه حل آنها، آژانس، تیمی از کارشناسان است که خدماتی مانند سفارشی سازی تجاری سازی و تبلیغ برای افراد مشهور را به دنیای وب 3.0 ارائه می دهد. وظیفه آنها یافتن مزایای لنگر، کمک به ادغام در محیط وب 3.0، توسعه یک مدل پولی، ایجاد پروژه ای برای همکاری، جدای از ایفای نقش به عنوان تولیدکننده آنها است.

راه حل دوم دانشگاه بر کمک به افراد عادی برای ورود آسان به دنیای وب 3.0 از طریق همکاری های آموزشی با تأثیرگذاران متمرکز است. این به افرادی کمک می کند که مشتاق درخواست NFT و شرکت در WEB 3.0 هستند اما هنوز نمی دانند چگونه این کار را انجام دهند. این راه حل نه تنها به اینفلوئنسرها کمک می کند، بلکه به دنبال کنندگان آنها نیز کمک می کند و آنها را به دنیای وب 3.0 نزدیک می کند.

نفر بعدی Weway Metaverse یا همان چیزی است که آنها شهر Weway نامیده اند، یکی از جاه طلبانه ترین ساخته های آنها. این مکانی است که در آن همه شرکت‌کنندگان می‌توانند به روش‌هایی با یکدیگر تعامل داشته باشند که ما از قبل در دنیای واقعی آشنا هستیم. این مکان با گرافیک AAA، مملو از طبیعت نامحتمل و ساختمان‌هایی مانند سالن‌های کنسرت، جایی که مردم می‌توانند در سینماها، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و املاکی که می‌توانید خریداری و اجاره کنید، و همچنین رویدادهای آینده‌نگر، بازی‌ها و فعالیت‌های معروف شرکت کنند، نشان داده شده است. برندها و افراد مشهور WeWay تخمین زد که ایجاد متاورژن آنها می تواند بیش از 15 میلیون نفر را جذب کند.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، بازاری است که در آن مخاطبان می‌توانند از طریق فعالیت‌های مشترک، تعامل با اینفلوئنسرها را با استفاده از یک کانال ارتباطی جدید تجربه کنند. آنها می توانند محتوای انحصاری یا فعالیت های زنده را در بخش “تجربه” خریداری کنند. این بازار همچنین مکانی است که افراد می توانند در آن کالاهای کلکسیونی و اقلام متاورس مانند NFT را مبادله کنند. هر کسی می‌تواند کار خود را آپلود کند و پیشنهاد خرید همکاری محتوا را بدهد.

سرمایه‌گذاری روی تأثیرگذاران رسانه‌ای در این حوزه ضروری است، زیرا توکنومیکس توسط مکانیک ویروسی پشتیبانی می‌شود. با پیوستن افراد مهم اجتماعی به پروژه همراه با پیروانشان، ارزش پروژه و نشانه آن افزایش می یابد. توکن به دلیل تأثیری که بر اکوسیستم دارد، یکی از مهمترین ابزارهایی است که تقاضای آن در حال افزایش است. این باعث می شود که پروژه امیدوارتر از همیشه باشد.

WeWay توکن‌های خود را از ۱۱ ژانویه ۲۰۲۲ منتشر کرده است. توکن‌های فهرست‌شده عبارتند از Coinsbit، PancakeSwap، و Tidex. آنها همچنین در 4 صرافی ارز دیجیتال از جمله MEXC فهرست شده اند. علاوه بر آن، این پروژه با شرایط ورود بسیار جذاب برای سرمایه‌گذاران، سهام توکن را راه‌اندازی کرده است و قصد دارد قرعه‌کشی‌های باز سکه را در بین مخاطبان خود برگزار کند.

امروزه، WeWay دارای یک اقتصاد سریع در حال رشد است و با شرکت‌های تأثیرگذار بزرگ مانند Yoola، یک شبکه چند کاناله جهانی که با سازندگان و برندها برای توسعه، توزیع، مجوز، تبلیغ و کسب درآمد از محتوا و محصولات همکاری می‌کند، شراکت ایجاد کرده است.

فواد فطولایف، بنیانگذار WeWay گفت:

این یک اکوسیستم با فناوری پیشرفته است که بر اساس بلاک چین و NFT کار می کند و به سازندگان محتوا و تأثیرگذاران اجازه می دهد تا قدرت خلاقیت خود را به حداکثر برسانند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر