محصولات GBTC و ETHE Grayscale اکنون در Robinhood در دسترس هستند

کارگزاری تخفیف طی 12 ماه گذشته با خروج معامله گران خرده‌فروشی از بازار، شاهد کاهش شدید درآمدهای مربوط به ارز های دیجیتال بوده است.

مدیر دارایی دیجیتال Grayscale پرچمدار خود را بیت کوین (بیت کوین) و اتر (ETH) محصولات موجود در Robinhood، برنامه تجاری محبوب که برای میلیون ها کاربر خرده فروشی باز است.

از روز جمعه، کاربران Robinhood می توانند بیت کوین تراست (GBTC) و اتریوم تراست (ETHE) گری اسکیل را مستقیماً از طریق برنامه معامله کنند. سهام GBTC بدون نیاز به خرید یا ذخیره مستقیم دارایی دیجیتال، به سرمایه گذاران در معرض مستقیم بیت کوین در قالب یک اوراق بهادار قرار می دهد. در همین حال، ETHE به‌عنوان یک شرکت سرمایه‌گذاری باز فعالیت می‌کند که سهام آن نشان‌دهنده ارزش اتر است که توسط تراست نگهداری می‌شود.

بیت کوین تراست Grayscale بزرگترین وسیله سرمایه گذاری است که به دارایی های ارز دیجیتال پیشرو اختصاص داده شده است. از 2 می، این تراست دارای 24.6 میلیارد دلار تحت مدیریت بود. در همین حال، شرکت Grayscale’s Ethereum Trust بیش از 329 میلیون دلار دارایی داشت.

Robinhood یک کارگزاری تخفیف دارد که سرمایه‌گذاران خرد را با محدودیت‌های کم برای ورود به بازارهای مالی، از جمله ارزهای دیجیتال، فراهم می‌کند. در سه ماهه اول، درآمد این شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل 43 درصد کاهش یافت زیرا فروش حاصل از معاملات ارزهای دیجیتال 39 درصد کاهش یافت. با وجود کاهش، خالص حساب های سرمایه گذاری شده تجمعی رابینهود نسبت به سال گذشته 27 درصد افزایش یافته است. در حال حاضر، Robinhood بیش از 20 ارز دیجیتال را برای تجارت در پلتفرم خود فهرست می کند.

مربوط: رابینهود تقریباً از هر 10 کارمند 1 نفر را کاهش می دهد زیرا سهام به پایین ترین حد خود رسیده است

استقبال معامله گران خرده‌فروشی از ارزهای دیجیتال در نیمه اول سال 2021 به اوج خود رسید، دوره‌ای که همزمان با رکوردهای متعدد برای بیت کوین و بازار گسترده‌تر بود. با این حال، از آن زمان به بعد، علاقه خرده فروشی به طور قابل توجهی کاهش یافته است، همانطور که توسط روند جستجوی گوگل و الف عدم ورود سرمایه جدید به بازار.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس