کی یونگ جومدیر عامل شرکت تحلیل ارزهای دیجیتال کریپتوQuant، پیش بینی فوق العاده صعودی برای بیت کوین ارائه کرده است. بنیانگذار کریپتو به عوامل خاصی اشاره کرد که می‌تواند جرقه‌ای را ایجاد کند ظهور کریپتوهای پرچمدار به چنین ارتفاعاتی

بیت کوین ممکن است تا 265000 دلار افزایش یابد

Young Ju در X (توئیتر سابق) ذکر شده است پست که “اصول شبکه بیت کوین می تواند از ارزش بازار سه برابر اندازه فعلی آن در مقایسه با آخرین سقف چرخه ای حمایت کند. او افزود که این توسعه می تواند به BTC کمک کند تا به 265000 دلار برسد. نکته اساسی که بنیانگذار ارزهای دیجیتال به آن اشاره می کرد، نسبت هشرات به ارزش بازار بود.

Source: کریپتوQuant

نمودار همراهی که یانگ جو به اشتراک گذاشت این را نشان داد نرخ هش بیت کوین در حال حاضر بیش از سه برابر آن چیزی است که در آخرین چرخه بازار بود. در همین حال، BTC هنوز در سطح قیمتی است که در آن دوره بود. به این ترتیب، مدیر عامل کریپتوQuant معتقد است که بیت کوین نیز می تواند مانند نرخ هش، افزایش 3 برابری در قیمت خود داشته باشد.

پیش‌بینی یانگ جو یک چشم‌انداز صعودی بسیار مورد نیاز را برای بیت‌کوین فراهم می‌کند، به‌ویژه با توجه به افت اخیر کریپتوی پرچم‌دار و صحبت که ممکن است بیت کوین قبلاً در این چرخه به صدر بازار رسیده باشد. تام لی، یکی از بنیانگذاران شرکت تحقیقاتی Fundstrat نیز اخیراً احساسات صعودی خود را نسبت به BTC به اشتراک گذاشته است. بیان می کند که توکن کریپتو در سال جاری همچنان به 150000 دلار خواهد رسید.

در همین حال، مشابه پیش‌بینی یانگ جو، تحلیلگر ارزهای دیجیتال MacronautBTC قبلا بیان شده است که بیت کوین می تواند تا 237000 دلار افزایش یابد. تحلیلگر ارزهای دیجیتال این محاسبه محافظه کارانه را بر اساس پیشی گرفتن تقاضای بیت کوین از عرضه آن در بلندمدت، به ویژه با نصف شدن کاهش بیشتر عرضه معدنچیان.

افزایش به 265000 دلار نه جاه طلبانه

با در نظر گرفتن اینکه سامسون مو، مدیر عامل JAN3، پیش‌بینی 265000 دلاری یانگ جو برای بیت‌کوین دور از جاه‌طلبی است. پیش بینی کرد که بیت کوین امسال می تواند تا 1 میلیون دلار افزایش یابد. او توضیح داد که این افزایش بی سابقه به دلیل تقاضای چشمگیر که بیت کوین در حال حاضر از آن لذت می برد امکان پذیر است.

تحلیلگر ارز دیجیتال با نام مستعار PlanB همچنین احساسات مشابهی را تکرار کرد و اظهار داشت که رسیدن بیت کوین به یک میلیون دلار امکان پذیر است، اگرچه او پیشنهاد کرد که این اتفاق ممکن است در سال 2025 رخ دهد نه امسال. او این پیش بینی را بر اساس شاخص سهام به جریان بیت کوین (STF) انجام داد که نشان می دهد 500000 دلار میانگین سطح قیمت بیت کوین در این چرخه بازار است.

به این ترتیب، تحلیلگر معتقد است که 1 میلیون دلار می تواند بالاترین قیمت بازار برای این روند صعودی باشد. در همین حال، PlanB اشاره کرد که رسیدن بیت کوین به 100000 دلار در سال جاری “حتمی” است.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین در حدود 61700 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 1 درصد کاهش داشته است. داده ها از CoinMarketCap.

نمودار قیمت بیت کوین از Tradingview.com (مدیر عامل کریپتوQuant)

BTC makes its way to $61,000 | Source: BTCUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از کریپتوRank، نمودار از Tradingview.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر