مصرف انرژی استخراج ارز دیجیتال مورد بررسی دقیق کاخ سفید قرار گرفته است

  • کاخ سفید در حال تنظیم توصیه‌های سیاستی برای کاهش مصرف انرژی استخراج کریپتو است.
  • این تیم مکانیسم اثبات کار (PoW) را با اثبات سهام (PoS) برای کارایی مقایسه خواهد کرد.
  • انتظار می رود این گزارش تا ماه اوت منتشر شود.

در اصل توسط قانون بلومبرگ گزارش شده است، کاخ سفید به دنبال تنظیم توصیه‌های سیاستی برای کاهش مصرف انرژی و ردپای کربن است. استخراج ارز دیجیتال فعالیت ها.

کاستا ساماراس، دستیار اصلی مدیر انرژی در دفتر سیاست علم و فناوری کاخ سفید، گفت:

اگر قرار است این بخشی از سیستم مالی ما باشد، مهم است که مسئولانه توسعه یابد و انتشار کل را به حداقل برساند. وقتی به دارایی های دیجیتال فکر می کنیم، باید صرفه جویی در آب و هوا و انرژی باشد.

این سیاست تا آگوست 2022 پیش بینی می شود و هدف آن تشریح ادعاهایی است که ارز دیجیتال را به عنوان یک مزاحم محلی و یک کابوس آب و هوایی معرفی کرده اند.

این تیم قصد دارد آلودگی صوتی محلی و بهره وری انرژی تکنیک های مختلف استخراج را ارزیابی کند. آنها مکانیسم اثبات کار (PoW) بیت کوین را با آن مقایسه خواهند کرد اثبات سهام (PoS) تکنیک سایر ارزهای ارز دیجیتال شده که بیش از 99 درصد از مصرف انرژی برخوردار است.

استخراج ارز دیجیتال عمدتاً فرآیندی برای تکمیل و تأیید تراکنش‌های توکن‌های دیجیتال غیرمتمرکز در شبکه بلاک چین است. قبل از اینکه شبکه بلاک چین BTC و ETH یک تراکنش را تأیید کند، ماینرهای کریپتو یک معادله پیچیده ریاضی را برای دریافت پاداش حل می کنند. این فرآیند انرژی بر است زیرا رایانه ها را در شبکه در رقابت با یکدیگر قرار می دهد. سال گذشته معدنچیان به دست آورده طبق داده های The Block Research بیش از 15 میلیارد دلار.

تیم اتریوم قصد دارد از PoW به PoS مهاجرت کند. از سوی دیگر، بیت کوین علیرغم کمپین های عمومی که خواستار پیروی از آن شده بودند، هیچ برنامه ای برای انجام این کار اعلام نکرده است.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر