• معاون نخست وزیر سنگاپور در نشست آسیا Tech x سنگاپور سخنرانی کرد.
  • وزیر به طور خلاصه به تغییراتی که جهان پس از کووید-19 در حال تجربه آن است اشاره کرد.
  • هنگ سویی کیت تاکید کرد که با وجود اینکه دنیا به صورت آنلاین در حال حرکت است، بازیگران بدخواه نیز همینطور هستند.

در 31 می، معاون نخست وزیر و وزیر هماهنگ کننده سیاست های اقتصادی سنگاپور در نشست آسیا Tech x سنگاپور سخنرانی کرد. این اجلاس سال گذشته به صورت دیجیتالی برگزار شد و یکی از اولین مواردی که وزیر به آن اشاره کرد این بود که بسیار خوشحال بود که این اجلاس می تواند در سال 2022 در قالب “هیبرید” برگزار شود.

وزیر به طور خلاصه به تغییراتی که جهان پس از کووید-19 در حال تجربه آن است اشاره کرد. او به طور خاص اشاره کرد که هوش مصنوعی (AI) و اینترنت اشیا (IoT) در حال حاضر بسیار فراگیرتر شده اند. او افزود که اگرچه اقتصاد دیجیتال به طور پیوسته در حال رشد است، اما هنوز فرصت های استفاده نشده زیادی وجود دارد.

هنگ سویی کیت با افزودن به اظهارات قبلی خود تاکید کرد که حتی اگر جهان آنلاین در حال حرکت است، بازیگران بدخواه نیز همینطور هستند. وی سپس به ارائه برخی آمار از جرایم آنلاین ادامه داد و به عنوان نمونه به افزایش 50 درصدی حملات سایبری به شبکه های شرکتی در سال گذشته اشاره کرد.

در ادامه، وزیر اظهار داشت: با وجود اینکه جرایم سایبری رو به افزایش است، اما واکنش سایبری جهان نیز افزایش یافته است. او به طور خاص اشاره کرد که سنگاپور نیز آن را در اولویت قرار داده است. نکته قابل توجه این است که سنگاپور «دفاع دیجیتالی» را به ششمین ستون دفاع کامل تبدیل کرده است.

در طول سخنان وزیر، وی همچنین به طور خلاصه به برخی از فناوری های نوظهور مانند وب 3 و فاز بعدی SGTraDex.

وزیر امور خارجه در پایان سخنان خود تصریح کرد: در حال حاضر جهان پس از هرج و مرج بیماری همه گیر در مرحله بحرانی بهبود اقتصاد جهانی قرار دارد و مردم همچنان روزانه با چالش های جدیدی روبرو هستند.

او با بیان اینکه اکنون زمان تمرکز بر ایجاد زندگی بهتر برای مردم در سراسر جهان و برای مردم باز بودن ذهن در مورد فناوری های جدید و نوظهور است، به این موضوع افزود.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر